شناسهٔ خبر: 22647653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهرداری تبریز فاتح دربی آذربایجان در لیگ برتر والیبال

شهرداری تبریز توانست پیروز دیدار تیم‌های والیبال شهرداری‌های آذربایجان در لیگ برتر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف به کار خو پایان داد.

در یکی از دیدارهای مهم تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیداری که به دربی آذربایجان معروف است میزبان تیم شهرداری تبریز بود، در ست اول این دیدار تیم والیبال شهرداری ارومیه از همان ابتدا امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کرد تا درنهایت توانست 25 بر 23 پیروز این ست شود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ست دوم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و موفق شد این ست را 25 بر 21 به برتری برسد تا در مجموع دو بر صفر از میهمان خود شهرداری تبریز پیش بیفتد.

با آغاز ست سوم عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با تغییر در ترکیب خود و استفاده از پاس‌های سرعتی موفق شد 25 بر 19 بر تیم شهرداری ارومیه غلبه کند.

در ست چهارم باز هم این تیم شهرداری تبریز بود که موفق شد 25 بر 18 به برتری برسد و کار در ست شماری به تساوی بکشد و برای پیروزی ست پنجم در این دیدار هم باشد‌.

در ست پنجم تیم والیبال شهرداری ارومیه عملاً حرفی برای گفتن نداشت و این تیم شهرداری تبریز بود که 15 بر 6 به پیروزی رسید و در مجموع سه بر دو به برتری رسید.

انتهای پیام/ی

نظر شما