شناسهٔ خبر: 22643144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماموستا رستمی در گفت‌وگو با تسنیم:

تلاش‌های سردار سلیمانی برای نابودی داعش سبب خوشحالی امت اسلامی شد

R7848/P1336/S6,66/CT1

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام و تلاش‌های سردار قاسم سلیمانی برای نابودی داعش سبب خوشحالی دل تمام مسلمانان ایران اسلامی شد.

صاحب‌خبر -

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، با تسلیت جان‌ باختن تعدادی از هموطنان در استان کرمانشاه بر اثر زلزله اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال به همه بازماندگان صبر عطا کند و هر چه زودتر مشکل این مردم آسیب‌دیده برطرف شود.

وی با اشاره به پایان عُمر داعش اظهار داشت: این موفقیت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار قاسم سلیمانی و همه ملت غیور ایران تبریک عرض می‌کنم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان و بیگانگان اسلام با استفاده از وجود برخی افراد به نام داعش به دنبال ایجاد تفرقه، اختلاف و نابودی مسلمانان بودند اما خوشبختانه اهداف شوم آنان با شکست روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: اهداف داعش، کشت و کشتار، قتل عام و آتش‌زدن مسلمانان در دین و آئین اسلام هیچ جایگاهی نداشت و ندارد چراکه اسلام مخالف هرگونه آزار و اذیتی است.

ماموستا رستمی افزود: داعش هیچ بویی از دین اسلام و انسانیت نبرده بود و سهم و جایگاهی در جامعه اسلامی نداشتند چراکه آنان حتی به مرقد پیامبران الهی، مساجد و زیارتگاه‌ها رحم نمی‌کردند.

وی اظهار کرد: واقعاً اگر "وحدت و اتحاد" مسلمانان و راهنمایی و پیام‌های علمای اهل سنت، مرجعیت شیعه و تلاش‌های شبانه‌روزی سپاه پاسداران و سردار قاسم سلیمانی نبود، داعش نابود نمی‌شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: اقدام و تلاش‌های سردار قاسم سلیمانی برای نابودی داعش سبب خوشحالی دل تمام مسلمانان ایران اسلامی شد.

ماموستا رستمی خطاب به امت اسلام عنوان کرد: باید همیشه مسلمانان «هوشیار، زمان‌شناس و دشمن‌شناس» باشند چراکه دشمنان هر بار با دسیسه، مکر، حیله و ترفندهای مختلف به‌دنبال نابودی اسلام هستند.

انتهای پیام/

نظر شما