شناسهٔ خبر: 22642195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رقابت ۱۰۰ مشارکت کننده در نمایشگاه اتوکام اصفهان

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در آیین افتتاحیه نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری از رقابت ۱۰۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۹۵۰۰ متر مربع خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در آیین افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر، اتوماسیون اداری و مخابرات اصفهان، این نمایشگاه را مهم ترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان برشمرد و افزود: نمایشگاه ها تاثیر بالایی در سنجش تیازها، انتقال دانش و تکنولوژی و توسعه ارتباطات تجاری دارند.

 

وی به فعالیت های نمایشگاهی برای صاحبان کسب و کار اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه شاهدیم که نمایشگاه اتوکام توانسته است اعتماد شایان وصفی را به دست آورد.

 

یارمحمدیان با تاکید بر اینکه نمایشگاه ها می توانند علاوه بر معرفی آخرین دستاوردها، نقاط ضعف و قوت را هم شناسایی کنند، گفت: دولت دوازدهم در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات به عنوان حوزه ای که می تواند توسعه اقتصادی کشور را در بر داشته باشد نگاه می کند و از این رو می توان به تغییراات بنیادین در این زمینه امیدوار بود.

 

گفتنی است این نمایشگاه از (30 آبان تا 4 آذر) در فضایی به مساحت 9500 متر مربع با حضور 100 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، یزد و خراسان رضوی برگزار می شود.

 

تولید محتوا و مالتی مدیا، سخت افزار، نرم افزار، دولت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، اینترنت، مخابرات، تجارت الکترونیک، ماشین‌های اداری و آموزش و پژوهش عمده ترین فعالیت های این نمایشگاه است.

 

همایش تخصصی با موضوعات کاربردهای سیستم های تصمیم یار در هوش تجاری، داده های حجیم و تکنولوژی های مرتبط، شبکه های نرم افزار محور و مهندسی ترافیک، تأثیر نقش منیتورینگ و مربی گری در رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا، ساختمان های هوشمند در شهر پایدار هوشمند، آشنایی با فناوری کلان داده ها، کاربرد مه داده در مدیریت هوشمند کلان شهرها از نقاط مثبت این نمایشگاه است.

 

نظر شما