شناسهٔ خبر: 22640163 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیام تبریک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت «پایان داعش»

در پی پیروزی غرورآفرین محور مقاومت و پایان داعش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان محضر رهبر مسلمین و مستضعفین عالم و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیام تبریکی را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پی پیروزی غرورآفرین محور مقاومت و پایان داعش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خطاب به رهبر مسلمین و مستضعفین عالم و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم یا أَیُّهَا النَّبِیُّ حَرِّضِ المُؤمِنینَ عَلَى القِتالِ‌ج إِن یَکُن مِنکُم عِشرونَ صابِرونَ یَغلِبوا مِائَتَینِ ج وَإِن یَکُن مِنکُم مِائَةٌ یَغلِبوا أَلفًا مِنَ الَّذینَ کَفَروا بِأَنَّهُم قَومٌ لا یَفقَهونَ ای پیامبر! مؤمنان را به جنگ (با دشمن) تشویق کن! هرگاه بیست نفر با استقامت از شما باشند، بر دویست نفر غلبه می‌کنند؛ و اگر صد نفر باشند، بر هزار نفر از کسانی که کافر شدند، پیروز می‌گردند؛ چرا که آنها گروهی هستند که نمی‌فهمند! سوره مبارکه الأنفال/ آیه 65

چند سالی است که لطف الهی بار دیگر شامل حال شده و بازماندگان و دلباختگان قافله شهادت، امیدی دوباره یافته‌اند که در عصر غیبت امام معصوم درهای آسمان گشوده شده و عاشقان را دستچین می‌کند و به لقاءالله می رساند.

داعش، جریان دست‌ساز استکبار جهانی، گرچه خواب‌هایی برای سرزمین‌های اسلامی می‌دید، اما همه مؤمنین و مجاهدین، با اعتماد به ذات الهی و با اعتقاد به مسیر سرخ شهادت، دل به دریا نه، به اقیانوس زدند و دست ناپاک این خناسان را از دامن بلاد اسلامی کوتاه کردند.

تمام دنیای کفر بار دیگر با عروسک‌های خیمه شب بازی صحنه گردانی کردند و آنچه در چنته داشتند آوردند، اما هیچ حاصلی جز کشتار ملت‌های مظلوم و خرابی شهرها و روستاها و از بین رفتن زیرساخت‌ها و نمادهای دینی، ملی و تاریخی چیزی به جای نگذاشتند».

در ادامه این پیام آمده است: «آزادیخواهان عالم از شیعه و سنی با اراده‌ای پولادین دست به دست هم ایستادند و مقاومت را فریاد زدند، تا آنجا که طعم شیرین پیروزی را به کام ملت‌های چشم انتظار چشاندند.

امروز فلسطین و یمن و مردم زجرکشیده عالم از این پیروزی جبهه مقاومت خرسندند زیرا این ظفر، مقدمه‌ای برای نابودی همه دنیای کفر، اعم از صهیونیسم و وهابیت است. این هدیه بزرگ الهی مرهون مقاومت و پایداری است، چرا که از دیروز تا امروز در همه جبهه‌های جنگ سخت، جنگ نرم، تهاجم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و در هرکجا مقاومت کردیم طعم خوش پیروزی را چشیدیم و هر کجا جبهه مقاومت تضعیف شد دچار خسران شدیم.

تنها افسوس این روزهای ما نبودن یاران و همرزمان این جهاد است تا در کنار آنها، پیروزی را به جشن بنشینیم. گرچه در اعلی علیین در کنار سرور و سالار شهیدان نظاره‌گر ما هستند.

یاد همه شهیدان والامقام از ایرانی، عراقی، افغانی، پاکستانی، لبنانی و سوری را گرامی داشته و این پیروزی بزرگ را به ملت‌های آزادیخواه منطقه و جهان تبریک می‌گوییم.

به فرمانده کل قوا و رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (دام ظله‌العالی) نیز شادباش می‌گوییم و قدردان شهادت‌طلبی و از جان گذشتگی سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی هستیم.

نسل چهارم انقلاب اسلامی که فرزندان خلف مبارزان انقلابی و مجاهدان 8 سال جنگ تحمیلی هستند، با خود عهدی نو می‌بندند و با علم و ایمان، خود را برای روزهای مبادا مهیا می‌کنند.

زین پس در هر دعا و نمازی این عهد خود را تکرار می‌کنیم.

به امید پیروزی کامل اسلام بر جهان کفر و طلوع خورشید عدالت. ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

انتهای پیام/

نظر شما