شناسهٔ خبر: 22639858 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارگر در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

تبریک به سردار سلیمانی و رزمندگان اسلام

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی داعش، گفت: این پیروزی برای یکایک مردم آزادیخواه و آزادی طلب به خصوص مردم مظلوم سوریه، عراق و ملت قهرمان پرور ایران اسلامی بسیار شیرین است.

صاحب‌خبر -

رضا کارگر دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی داعش، گفت: امروز این پیروزی، فتح و صبح ظفر برای یکایک مردم آزادیخواه و آزادی طلب به خصوص مردم مظلوم سوریه، عراق و ملت قهرمان پرور ایران اسلامی بسیار شیرین است.

وی گفت: باید از تدبیر بی مثال مقام معظم رهبری در این حوزه تشکر و قدردانی کرد که اگر تدبیر معظم له نبود قطعاً می‌بایست در مرزهای شهرهای ایران با داعش می‌جنگیدیم و خسارت‌های فراوانی هم می‌دادیم ولی با تدبیر رهبر معظم انقلاب توانستیم امروز به پیروزی در مقابل داعش برسیم.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: امروز زحمات مردان انقلابی، جهادی و مردانی از نسل ابتدای انقلاب و مردانی که حقیقتاً انقلاب اسلامی را با پوست و گوشت و خون خود درک کرده‌اند به ثمر نشست و فرقی هم نمی‌کند این مردان متولد چه دهه‌ای باشند، همه این پیران، جوانان و نوجوانان دل‌داده اسلام حقیقی و راستین در این مبارزه خوش درخشیدند و لازم است به همه رزمندگان اسلام خدا قوت گفت.

کارگر ادامه داد: همچنین باید به نیروهای قدس، ارتش، سپاه، بسیج و همه رزمندگان بخصوص به حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و عزیزی که حقیقتاً عزت را از خداوند گرفت دست‌مریزاد گفت، ما این پیروزی را به این سردار عزیز و تمام نیروهای تحت امر وی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک عرض می‌کنیم. همچنین به تمام کسانی که در این راه کمک کردند از دلتمردان، نمایندگان و سایر ارگان‌های حکومتی و حاکمیتی این نظام مقدس و به خصوص مردم عزیز همیشه در صحنه.

وی گفت: با گذشت 6 سال از این کارزار دولت‌های عربی‌ که امروز می‌خواهند نظام پر صلابت و پر قدرت جمهوری اسلامی ایران را با بیانیه‌های پوشالی و سخنرانی‌های مضحک تضعیف کنند باید بدانند که ایادی استعمار و شیطان بزرگ آمریکا هستند و هر لحظه نظام منحوس آمریکا احساس کند این کشورها کارایی ندارند آنها سرنوشتی مانند صدام حسین پیدا خواهند کرد.

کارگر تاکید کرد: آنها باید بدانند در نهایت این نظام اسلامی است که باز با آموزه‌های اصیل اسلام حقیقی پا به عرصه می‌گذارد و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری نابود می‌کند و اینها باید بدانند از رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی هرگز به آنها خیری نمی‌رسد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: امروز سیاستمداران و دولتمردانی که تازه دارند مشق سیاست می‌کنند و نه تجربه‌ای دارند و نه عقلی، دست به اقدامات نابهنجارانه‌ای علیه ما می‌زنند، آنها باید بدانند که حکومت اسلامی یک حکومت اصیل، قوی و پر صلابت باقی خواهد ماند و باید بدانند هرکس با نظام اسلامی ما در افتد سرنوشتی مانند فتنه‌گران داعشی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما