شناسهٔ خبر: 22635077 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

سپاهان به دنبال جذب هافبک عثمانلي اسپور

مسئولان باشگاه سپاهان در راستاي تقويت تيم خود به دنبال جذب هافبک ايراني عثمانلي اسپور ترکيه هستند.

صاحب‌خبر -

باشگاه سپاهان اصفهان در صدد است تا يک هافبک طراح خوب را در نيم فصل دوم به خدمت بگيرد تا براي ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر تقويت شود.

سروش رفيعي که امسال شرايط چندان خوبي در قطر نداشت، گزينه اصلي زردپوشان بود چون مسئولان تيم قطري در ابتدا از عملکرد رفيعي رضايت نداشتند و به همين خاطر جدايي رفيعي از الخور در نيم فصل دور از ذهن نبود اما درخشش رفيعي در تيم قطري در يکي دو بازي اخير موجب شده تا نظر مسئولان الخور نسبت به هافبک ايراني خود عوض شده و آنها تصميم دارند تا اين بازيکن را حداقل تا پايان فصل حفظ کنند. با توجه به اين موضوع حضور رفيعي در سپاهان تقريبا منتفي شده است.

بر همين اساس مسئولان باشگاه سپاهان به سراغ گزينه ديگري رفتند. پيام صادقيان ستاره پيشين پرسپوليس که امسال به تيم عثمانلي ترکيه پيوسته، مد نظر باشگاه سپاهان قرار دارد.

صادقيان از ابتداي حضورش در ترکيه با بدشانسي مواجه شد،کارت بازي‌اش با تاخير صادر و مصدوميت و همچنين مسموميت باعث شد تا پيام نتواند براي تيم ترکيه دقايق زيادي بازي کند اما در بازي حساس مقابل فنرباغچه که صادقيان به ميدان رفت با وجود اينکه تنها چنددقيقه در ميدان بود عملکرد خوبي داشت و موفق شد پاس گل بدهد.

مسئولان سپاهان پيگير شرايط صادقيان هستند تا در صورت فراهم شدن اين شرايط او را به ايران بازگردانند.

با توجه به اين موضوع دور از ذهن نيست که پيام نيم فصل دوم ليگ برتر در اصفهان بازي کند. البته حضور صادقيان در اصفهان ممکن است براي سپاهاني‌ها گران تمام شود چونچرا که اين باشگاه در صورت اينکه صادقيان را بخواهد بايد پول رضايتنامه وي را به باشگاه ترکيه‌اي پرداخت کند.

نظر شما