شناسهٔ خبر: 22630899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تبریک مجمع نمایندگان مازندران درپی نابودی داعش

ساری - مجمع نمایندگان مازندران پیروزی سپاه اسلام ناب محمدی (ص) را بر استکبار جهانی و داعش به مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی و آحاد ملت تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تبریک مجمع نمایندگان مازندران به مقام معظم رهبری و قدرشناسی از سردار سلیمانی ومحور مقاومت آمده است: اکنون که نصرت الهی پاداش محور مقاومت در برابر هژمونی نظام سلطه قرار گرفت به درگاه حضرت باریتعالی سجده شکر بجای می آوریم و با گرامی داشت مجاهدت های مدافعان حرم، مقام شامخ شهدا و جانباران مدافع حرم را ارج می نهیم.

مجمع نمایندگان استان مازندران شهد شیرین پیروزی سپاه اسلام ناب محمدی صلی الله را بر استبکار جهانی و داعش خونخوار به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ،سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ، پاسداران و رزمندگان محور مقاومت ، خانواده های معظم شهدا، بویژه شهدای مدافع حرم و آحاد امت حزب الله و شهید پرور تبریک و شادباش می گوید.

پیروزی محور مقاومت در عراق و سوریه نشان دهنده تبلور ایثار و مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده در منطقه پر آشوب خاورمیانه و سند ضعف و عنکبوتی رژیم جعلی صیهونیستی  و برتری دکترین امنیت ملی فرا سرزمینی جمهوری اسلامی است.

پیروزی محور مقاومت در عراق و سوریه بر خوارج زمان برای همه بدخواهان امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران در منطقه باید درس آموز و عبرت باشد که اگر خیال خامی داشته باشند با دفاع سهمگین سپاه توحید مواجه خواهند شد.  

مجمع نمایندگان استان مازندران تکریم شایسته  از پاسداران و رزمندگان محور مقاومت در هفته بسیج را تجلیل از مدافعان حرم آل الله می داند و این پیروزی غرور آفرین در طلیعه ماه ربیع الاول را مایه آرامش مسلمانان منطقه می داند.

نظر شما