شناسهٔ خبر: 22630369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آمار کمک‌های زنجانی‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه به مرز ۱۲ میلیارد ریال رسید

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: تاکنون ۱۱ میلیارد و ۷۲۵ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال از سوی مردم زنجان به زلزله‌زدگان کمک شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان،هدایت صفری اظهار کرد: پس از وقوع زلزله شمالغرب اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در کمک به زلزله‌زدگان اقدامات متعددی را انجام داده است.

 

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی با دایر کردن پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان گفت: همکاری و مساعدت مردم همچون گذشته مطلوب بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه آمار کمک‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان به زلزله زدگان کرمانشاه تا 30 آبان به صورت نقدی یک میلیارد و 435 میلیون و 566 هزار ریال بوده است، افزود: همچنین کالاهای اهدایی نیز 7 میلیارد و 864 میلیون و 993 هزار ریال برآورد شده است.

 

صفری با بیان اینکه میزان کمک‌های مردمی به صورت نقدی را در مراکز نیکوکاری 166 میلیون و 920 هزار ریال بوده است، تصریح کرد: ارزش کمک‌های کالایی جمع‌آوری شده در مراکز نیکوکاری نیز 2 میلیارد و 258 میلیون و 281 هزار ریال برآورد شده است.

 

وی با بیان اینکه مجموع کمک‌های نقدی مردم در استان زنجان یک میلیارد و 602 میلیون و 486 هزار ریال بوده است، گفت: همچنین ارزش ریالی کالاهای اهدایی نیز 10 میلیارد و 123میلیون و 274 هزار ریال است.

 

صفری اظهار کرد: جمع کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان زنجان 11 میلیارد و 725 میلیون و 760 هزار ریال بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: کمک‌های مردمی در اسرع وقت به دست زلزله‌زدگان می‌رسد.

 

لازم به ذکر است، پیش از این نیز رئیس کمیته امداد اعلام کرده بود که کمیته امداد از طریق شماره حساب 9999 بانک ملی آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان عزیز و خیرین است  و با توجه به اینکه از اوایل هفته آینده شاهد بارندگی در مناطق زلزله‌زده هستیم تأمین چادر برای این عزیزان در نخستین اولویت قرار دارد و پس از آن لوازم گرمایشی، پتو و لباس گرم در اولویت‌های بعدی هستند.

 

نظر شما