شناسهٔ خبر: 22627868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ورزش جهان

صاحب‌خبر -

یوسین بولت، مربی کریکت‌بازان استرالیایی|ورزشکاران کریکت استرالیا از یوسین بولت، سریع‌ترین مرد جهان درخواست کردند تا توانایی دویدن آنان را برای مسابقه دادن مقابل انگلیس افزایش دهد. بولت هم با استقبال از این درخواست در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «من متوجه شدم ورزشکاران کریکت زمانی که می‌دوند شتاب اولیه زیادی ندارند. آنها معمولا با شتاب کمی شروع به دویدن می‌کنند. اگر بتوانند این کار را درست انجام دهند قطعا به آنها کمک خواهد کرد»
آغاز کار محمد فرح در رشته ماراتن از اوایل ‌سال 2018| محمد فرح 34ساله، قهرمان چهار دوره المپیک و 6 مسابقه قهرمانی جهان در ماه آگوست برای آخرین‌بار در مسابقات قهرمانی جهان در رشته‌های 5 و 10‌هزار متر شرکت کرد. او قصد دارد برای سومین‌بار در مسابقه ماراتن لندن حضور یابد. فرح تصمیم گرفته است برای شروع در اوایل ‌سال 2018 در مسابقه نیمه‌ماراتن که Big hale نام دارد، شرکت کند.
پایان سلطه 10ساله زلاتان| مراسم انتخاب مرد ‌سال فوتبال سوئد با حضور شخصیت‌های فوتبالی این کشور برگزار شد و درنهایت آندرس گرانکوئیست، کاپیتان تیم‌ملی سوئد با بیشترین آرا به‌عنوان برترین بازیکن سال تیم‌ملی کشورش انتخاب شد. پیش از این از ‌سال 2007 تا 2017 برای یک‌دهه این عنوان به زلاتان ابراهیموویچ رسیده بود.
کراوچ و ثبت رکورد تعویض در لیگ برتر|‌ پیتر کراوچ، مهاجم استوک سیتی، روز گذشته توانست رکورد تعویض‌شدن را در لیگ برتر بشکند. کراوچ در دیدار مقابل برایتون در دقیقه 73 آماده ورود به زمین شد و به جای ژردان شقیری به میدان رفت؛ بدین ترتیب، او برای صدوچهل‌وسومین‌بار در لیگ برتر به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و رکورد حضور در زمین به‌عنوان یار جانشین را به نام خود ثبت کرد.
دمبله در خانه رویایی ساکن شد| بعد از 3 ماه اقامت در هتل، حالا عثمان دمبله به آپارتمان جدید خود در شهر بارسلون نقل مکان کرده است. این خانه رویایی که در‌ سال 2008 ساخته شده، 456 متر بنا و مجموعا 750متر زیربنا داشته و پنج اتاق خواب، استخر در فضای باز، پارکینگ برای چهار خودرو، آسانسور و حتی یک سینما نیز دارد، بنابراین او می‌تواند مجموعه‌های سینمایی مورد علاقه خود را ازجمله نارکس که داستان مورد علاقه دمبله است را نیز تماشا کند. نکته مهم اجاره 15‌هزار یورویی خانه جدید دمبله است که قیمتی سرسام‌آور و بسیار بالا محسوب می‌شود، اما احتمالا ستاره جوان مشکلی برای پرداخت آن ندارد.

 

نظر شما