شناسهٔ خبر: 22627575 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ايجاد جامعه‌ای پاک رسالت مهم انقلاب اسلامی است

گروه جامعه: استاندار يزد گفت: رسالت بزرگ و مهم انقلاب اسلامي و شجره طيبه بر آمده از آن، يعنی جمهوری اسلامی، ايجاد يک جامعه پاک با حداقل مشكلات است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمود زماني قمي، استاندار یزد 30 آبان ماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد اظهار کرد: شوراي پيشگيري از وقوع جرم استان، يكي از مجموعه هايي‌ است كه اخذ تصميم درست و اجراي به موقع و دقيق تصميمات ماخوذه در آن، ميتواند در رفع مشكلات اجتماعي و بهتر انجام شدن امور در مجموعه دستگاه هاي دولتي و حاكميتي  تاثير بسزايي داشته باشد.
وی افزود: رسالت بزرگ و مهم انقلاب اسلامي و شجره طيبه بر آمده از آن، يعني جمهوري اسلامي، ايجاد يك جامعه پاك با حداقل مشكلات است و علاوه بر آن دين مبين اسلام نيز، بر مسيرهاي پيشگيرانه در وقوع جرائم و تخلفات، نسبت به درمان، تاكيد بيشتري داشته و اتفاقاً علوم و فنون روز نيز بر اين آموزه ديني صحه مي گذارند.
این مقام مسئول با بيان اين نكته كه هدف از انقلاب اسلامي، دستيابي به جامعه اي با شاخصهاي والاست تصريح كرد: طبيعتاً هم دستگاه قضايي و هم نهادهاي اطلاعاتي، امنيتي و انتظامي و در راس آن شوراي تامين استان، به اين اصل مشترك رسيده اند كه اگر روندهاي پيشگيرانه در مواجه با جرائم به درستي اجرا شود، به نقطه مطلوب تري در اين حوزه خواهيم رسيد.
استاندار يزد ضمن تاكيد بر حضور مديران دستگاه هاي مختلف در نشست شوراي پيشگيري از وقوع جرم استان با لحاظ تامل بر موضوعات و ارائه راهكار مناسب، گفت: بديهي است كه بايد براي تمامي مصوبات اين شورا در مرحله اجرا، احترام خاص قائل باشيم و همه دستگاه ها موظفند تا اين مصوبات را بدون استثناء اجرا نمايند.
وی در ادامه از همه اعضاء اين شورا خواست تا نكاتي كه مجموعه دستگاه هاي دولتي بايد در ارتباط با پيشگيري از وقوع جرم، در استان بدان توجه كنند را اعلام نمايند تا در قالب بخشنامه و با تفكيك مسئوليتها از سوي استاندار به اين دستگاه ها ابلاغ شود.
استاندار يزد افزود: اين شورا به منظور طراحي همه مسيرهاي دستيابي به يك جامعه پاك و توام با آرامش طراحي شده و البته لازم است تا همه دستگاه ها با آن همكاري كامل داشته باشند و به مصوبات آن عمل نمايند و بدانيم كه پيشگيري ضرورت رسيدن به يك جامعه آرام و منطقي است.

نظر شما