شناسهٔ خبر: 22627205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ناطق نوری ناخدا بود و ما ملوان/ همه خانواده بوکس برای موفقیت این رشته تلاش کردند

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس گفت:‌ این فدراسیون از ابتدا به این صورت نبود و برای اینکه به شرایط فعلی برسد همه خانواده بوکس زحمت کشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از احمد ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون بوکس امشب با حضور جمع زیادی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته با میزبانی منوچهر مقصودی نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس برگزار شد.

منوچهر مقصودی نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس در صحبت‌های خود اظهار داشت: سال‌های سال بنده با احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس فعالیت کردیم. بعضی آقایان که فدراسیون را می‌بینند در این جایگاه است باید بدانند از ابتدا به این صورت نبود واقعاً ما برای اینکه بوکس به این شرایط برسد زحمات زیادی کشیده‌ایم. اینطور باید بگویم سازنده این کشتی غفوری‌فرد بود، احمد ناطق نوری ناخدا بود و ما ملوانان این کشتی بودیم. من می‌خواهم بگویم این فدراسیون را همه نفراتی که در این مراسم حضور دارند تشکیل داده‌اند.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال هستم تمامی دوستان که در طول این سال‌ها در این رشته فعالیت می‌کردند امشب  در کنار هم حضور دارند و در مراسم تجلیل از رئیس فدراسیون و برخی پیشکسوتان حضور پیدا کردند.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس در پایان صحبت‌های خود گفت: ما روزی که به فدراسیون بوکس آمدیم این فدراسیون تنها یک اتاق داشت که با تلاش‌های همه ما این فدراسیون فعلی بوکس را ساختیم و فعالیت کردیم و در طول سال‌ها با یاری همه اعضای خانواده به موفقیت‌های زیادی هم دست پیدا کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما