شناسهٔ خبر: 22626220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در داراب

با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تایید فدارسیون ورزش‌های همگانی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی داراب ۲۹ دی ماه برگزار و از طریق شبکه ۳ سیما روی آنتن می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان داراب خواستار افزایش سهمیه این استان در برگزاری این همایش‌های پیاده‌روی و پخش زنده از شبکه ۳ سیما شد.

وی بیان کرد: برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در داراب و پخش آن از تلویزیون فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان داراب در بخش‌های مختلف از جمله مذهبی، فرهنگی و گردشگری است.

کامیاب با اشاره به اینکه استان فارس از استان‌های پهناور کشور است، ادامه داد: درخواست ما از رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزایش سهمیه سالانه برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی در قالب برنامه صبح و نشاط است.

وی اظهار داشت: آماده‌ایم در سال یک پیاده‌روی در کلان‌شهر شیراز و دو پیاده‌روی دیگر نیز با همکاری فرمانداران در شهرستان‌های مختلف استان فارس برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین با اشاره به ظرفیت‌های ورزش شهرستان داراب گفت: متاسفانه با نگاه ضعیفی که مدیران سابق به ورزش این شهرستان داشته‌اند، امروز بیشترین پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام را دارد.

کامیاب با بیان اینکه معتقدیم باید بر روی ورزش این شهرستان سرمایه‌گذاری بیشتری شود تا به سمتی حرکت کنیم که طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی به سرانجام برسد خاطرنشان کرد: تا برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در داراب خوابگاه ورزشی این شهرستان تجهیز می‌شود تا بتوان از آن استفاده کرد.

وی افزود: نباید اجازه داد برخی رشته‌های ورزشی در داراب غیرفعال شود و باید با برطرف کردن مشکلات موجود به ویژه در بخش زیرساخت‌ها این مشکلات را برطرف کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف ورزشی به ویژه عمرانی در شهر‌ها و روستا‌های استان فارس گفت: تا پایان امسال و یا نیمه‌های سال آینده شاهد یک انقلاب در ورزش استان فارس می‌شویم و اتفاقات مثبت روی می‌دهد.
انتهای پیام/ر

برگزاری مراسم پیاده روی در داراب

نظر شما