شناسهٔ خبر: 22624164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهریار خبر داد؛

دستگیری ۱۵سارق با ۵۳ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در شهریار

شهریار- فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۵ سارق با ۵۳ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فریدون مکرمی اصل، عصر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در راستای مبارزه قاطع با مواد مخدر و همچنین سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس شهرستان شهریار به اجرا درآمد.

مکرمی اصل بیان داشت: مامورین پس از شناسایی مناطق هدف و کسب اخبار و اطلاعات و پیش بینی های لازم در قالب گروهای عملیاتی در ساعت مقرر به طور همزمان به مناطق از پیش تعیین شده وارد و اقدام به اجرای طرح و پاکسازی می نمایند که نتیجه آن فراهم شدن امنیت و آرامش برای خانواده ها خواهد بود.

این مقام انتظامی از دیگر اهداف اجرای طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی را حضور قدرتمند نیروی انتظامی در برخورد با جرائم توسط افرادی که قصد ایجاد مزاحمت و سلب امنیت دارند برشمرد و گفت: ماموران پلیس از هر لحاظ آمادگی مقابله با هرگونه هنجارشکنی احتمالی را دارند.

وی در ادامه گفت: در اجرای این طرح تعداد ۲۰ نفر از معتادان متهاجر و خطرناک توسط مامورین پلیس جمع آوری و ۱۵ سارق دستگیر و تحویل کمپ و مراجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهریار در پایان با اعلام این که در اجرای این طرح ها تعداد ۴۰ دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف و  ۵۳فقره انواع سرقت کشف شده است، گفت: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان در عرصه مبارزه با مواد مخدر و غیره را از طریق مرکز فوریت های پلسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمائید.

نظر شما