شناسهٔ خبر: 22623829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهریار:

بیش از ۱۰۰ برنامه ‌هفته بسیج در شهریار برگزار می‌شود

R7840/P1377/S6,60/CT11

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهریار گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه در شهرستان شهریار اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ امین‌الله یامینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهریار، ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: امام راحل(ره) در همان روزهای آغازین انقلاب دستور تشکیل ارتش 20میلیونی بسیج را صادر کردند و براساس این تدبیر معمار کبیر انقلاب بود که امروز تفکر بسیجی بسیاری از رخدادها را رقم می‌زند.

وی عنوان کرد: امروز تفکر بسیج و بسیجی در بسیاری از امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، محرومیت‌زدایی، تشکیل محور مقاومت و بیداری اسلامی، ایجاد نظم، امنیت و مقابله با تهاجم فرهنگی طلایه‌دار است و به نوعی در بسیاری از این موارد مدیون تفکر بسیج و بسیجی‌وار حرکت کردن در مسیر تحقق این امور هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در ادامه سخنان خود به زلزله کرمانشاه و کشته شدن تعدادی از هموطنان اشاره کرد و افزود: امروز در امر کمک‌رسانی در این منطقه، بسیج از همان ساعات آغازین وارد عرصه شده و با همراهی و همدلی مردم اقدامات خوبی انجام داده است.

یامینی تصریح کرد: شهرستان شهریار گروه‌های جهادی متخصص در حوزه عمران و بهداشت و درمان را در منطقه مرزی سرپل ذهاب مستقر کرده، و علاوه بر این به خدمات‌رسانی در زمینه اسکان، پوشاک و امنیت 366 سکنه آن منطقه نیز در حال انجام است، همچنین با پیگیری‌ها صورت گرفته از شنبه هفته آینده مدارس این محدوده بازگشایی و در کنار این اقدامات گروه مشاوران روحی نیز در منطقه مستقر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری بیش از 100 مورد برنامه در سطح حوزه‌های بسیج و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت:‌ دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با جانبازان بیمارستان میلاد شهریار، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان و برگزاری یادواره شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار با اشاره به مراسم گلباران مزار شهدا توسط بسیجیان و مسئولان شهرستان تصریح کرد: سخنرانی در تریبون‌های نماز جمعه، حضور پرشور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، افتتاح حوزه و پایگاه بسیج و همچنین برگزاری مراسم شکوه اقتدار و گشت‌های محله‌محور نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در ادامه هفته بسیج انجام می‌شود.

یامینی در پایان با بیان اینکه بسیج عصاره انقلاب است خاطرنشان کرد: بسیج یعنی انقلابی، میدان‌دار خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی، سلفی و تکفیری، بسیج به واقع مصداق ولایتمداری است، بسیج مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در همه حال وقف نظام بوده و در مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی هرجا که لازم باشد پا به میدان می‌گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما