شناسهٔ خبر: 22622906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آقای گلی جهان افتخار ملی است

آقای گل فوتسال جهان گفت:­ چندین بار آقای گل و بهترین بازیکن آسیا و جهان شده ام و اگر رکوردی حفظ می‌شود به نام ایران است.

صاحب‌خبر -

شمسایی: آقای گلی جهان افتخار ملی استوحید شمسایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص حضور مجدد در تیم ملی فوتسال گفت: فالکائو بهترین بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل از 6 سال قبل اختلاف گل هایش از 40 را به عدد چهار رسانده است و در این مدت ما چه کاری انجام داده ایم تا این رکورد حفظ شود؟
وی افزود: تیم ملی برنامه مشخصی دارد و من هم راه خودم را دارم. به همه تیم های برتر دنیا گل زده ام و چندین بار هم آقای گل و بهترین بازیکن آسیا و جهان شده ام و اگر رکوردی حفظ می‌شود برای ایران است.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی با بهترین بازیکنانی که در اختیار دارد راهش برای جام ملتهای آسیا جدا است و اگر بخواهم که من را به تیم ملی دعوت کنند، خودخواهی است.
وی ادامه داد: 42 ساله هستم اما می خواهم که افتخار آقای گلی جهان را از دست ندهیم. می توانیم مثل برزیل با کشورهایی مثل جزایر فارو و سلیمان بازی کنیم تا رکورد آقای گلی جهان حفظ شود. به راحتی می توانیم تیم های تاجیکستان و فیلیپین را برای انجام بازی دوستانه دعوت کنیم چون تیم سوم جهان هستیم و همه تیم ها خواستار انجام مسابقه مقابل تیم ملی ایران هستند.
شمسایی در پاسخ به این سوال که برای حضور دوباره در تیم ملی فوتسال با کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال مشکلی دارد یا خیر؟ گفت: با کسی مشکلی ندارم با کفاشیان قبل از فدراسیون فوتبال از زمانی که معاون سازمان تربیت بدنی وقت بود دوست هستم.­ درست نیست که من برای حفظ عنوان آقای گلی جهان پیگیر باشم. اگر مصاحبه می کنم هم به علت محبت رسانه ها است. فالکائو سه بار از فوتسال ملی خداحافظی کرده است و ما هم باید برای حفظ این عنوان تلاش کنیم.
وی با اشاره به ثبت آخرین گل ملی اش در سال 2012 در هفت ثانیه پایانی مسابقه مقابل استرالیا افزود: در واقع آنها به راحتی با من خداحافظی کردند. ناظم الشریعه از من خواست به اردوی تیم ملی بیایم و خیلی دوستانه به او گفتم که تیم ملی برای جام جهانی آماده می شود و من نمی توانم به سود تیم ملی کار کنم و حالا هم همین نظر را دارم اما برای انجام مسابقه دوستانه می شود به راحتی هماهنگی کرد. ­­
سرمربی-بازیکن تیم تاسیسات دریایی در خصوص بازی مقابل تیم گیتی پسند گفت: بازی بسیار سنگینی مقابل تیم گیتی پسند داشتیم که سرمربی آن حسین شمس شناسنامه فوتسال ایران است. گیتی پسند سه نفر از بهترین های آسیا را در اختیار دارد، اما ما هم مدعی قهرمانی هستیم. هفته قبل مقابل تیم مس سونگون باختیم اما مقابل گیتی پسند عملکرد خوبمان را نشان دادیم.
وی افزود: هدف ما کسب عنوان قهرمانی است و امیدوار هستیم، هرچند قول قهرمانی را به باشگاه نداده ایم. تلاش می کنیم در رده های بالای جدول رده بندی لیگ باشیم و این را هم می دانیم رقیبانمان هزینه زیادی کرده اند.
شمسایی در خصوص چهار تقابلش با حسین شمس و کسب 2 پیروزی و 2 باخت مقابل استادش گفت: در تقابل شاگرد و استاد همیشه بازنده هستم.

نظر شما