شناسهٔ خبر: 22615491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس بسیج رسانه استان زنجان:

غفلت فعالان رسانه‌ای فضا را برای نفوذ دشمن فراهم می‌کند

R41375/P1486/S6,59/CT11

رئیس بسیج رسانه استان زنجان غفلت فعالان فرهنگی و رسانه‌ای را راهی برای فراهم شدن فضای برای جولان دشمن خواند و گفت: باید راه‌های نفوذ دشمن را با تولید محتواهای فاخر و ارزشمند بست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، عبدالله جعفری امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک‌ هفته بسیج اظهار داشت: غفلت فعالان عرصه فرهنگی و رسانه‌ای فضا را در اختیار دشمن قرار می‌دهد تا با نفوذ به قشرهای مختلف به اهداف خود دست یابد.

وی تاثیر فضای مجازی را بر زندگی روزمره افراد مهم برشمرد و تصریح کرد: رشد فضای مجازی در زندگی مردم روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه امروزه همه این موضوع را قبول دارند که فضای مجازی به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است، گفت: باید راه‌های نفوذ دشمن را با تولید محتواهای فاخر و ارزشمند بست.

وی به شکست‌های پیاپی استکبار جهانی در مقابل ملت ایران اشاره و خاطرنشان‌ کرد: استکبار جهانی راه نفوذ و راه تغییر در باور و اعتقادات مردم را پیش گرفته و هیچ وقت این دشمنان دست از دشمنی خود برنخواهند داشت.

جعفری بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در یک جنگ فرهنگی با دشمن قرار دارد که در این راستا افسران جوان عرصه جنگ نرم باید اجازه نفوذ به مرزهای فکری ملت را ندهند.

وی با ابراز تاسف از اعتیاد کودکان و نوجوانان به فضای مجازی گفت: دشمن با تولیدات بازی‌ها و نرم‌افزارها سعی در انحراف جوانان ما دارد و سبب جلوگیری از پیشرفت و رشد جوانان ما می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید بر اینکه نباید فرصت جولان به دشمن را در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بدهیم، عنوان کرد: دشمن فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما را هدف قرار داده است.

وی همچنین به رسالت سنگین رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جوانان و خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: حضور فعالانه و تاثیرگذار در فضای رسانه‌ای کشور نباید به فراموشی سپرده شود چرا که دشمنان و ضد انقلاب سعی دارد با دروغ‌پردازی با ذهن ملت ایران بازی کند.

جعفری با اشاره به اینکه مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان به حضور تک تک دلسوزان کشور نیاز دارد، بیان کرد: باید آنچه در توان داریم را در عرصه فرهنگی و جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته به کار گیریم چرا که ذهن تک تک جوانان ما فردای این کشور را خواهد ساخت.

وی در پایان گفت: به طور یقین اگر محتواها و نرم‌افزارهای تولیدی از جذابیت لازم برخوردار باشد نوجوانان و جوانان ما به سمت محتواها و بازی‌های خارجی نخواهند رفت.

انتهای پیام/

نظر شما