شناسهٔ خبر: 22615173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

سرپرست گسترش‌فولاد در گفت‌وگو با آناج؛

آماده مصاف با استقلال تهران هستیم/ نمی‌توانیم حضور جادوگران در فوتبال را انکار کنیم

سرپرست تیم فوتبال گسترش‌فولاد می‌گوید اگر جاودگران روی نتایج تأثیر داشتند باشگاه‌ها به جای مربی و بازیکن، جادوگر استخدام می‌کردند.

صاحب‌خبر -

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: خدا را شکر بعد از حضور آقای کریمی در تیم شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم و همچنان هم روند رو به رشدمان را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به اهدافی که باشگاه ترسیم کرده برسیم. خوشحالیم از اینکه توانستیم هم در لیگ‌برتر از قعر جدول فاصله بگیریم و هم در جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و این نشان می‌دهد که آقا فیروز شوک مثبتی برای گسترش‌فولاد بوده است و امیدوارم کماکان روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

سرپرست گسترش‌فولاد تصریح کرد: بعد از بازی با استقلال خوزستان تمرینات خوب و پرنشاطی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده مصاف با استقلال تهران هستیم.

آذرنیا درباره بازگشت آندرانیک تیموریان به تمرینات تیمش گفت: با تلاش کادر پزشکی تیم و پشتکاری که آندو داشت از روز شنبه به تمرینات تیم ملحق شده و هر روز تمرینات خود را پیگیری می‌کند تا از بازی‌های آینده به جمع نفرات تیم اضافه شده و کمک حال تیم باشد.

وی تأکید کرد: صحبت‌های آقا فیروز درباره تیموریان و فخرالدینی تحریف شد و ایشان حرفی مبنی بر کنار گذاشتن این دو بازیکن نگفته بودند. طبیعی است که وقتی بازیکنی تا زمان نقل و انتقالات بهبود پیدا نکند بازیکن جایگزین برای همان بازیکن در دستور کار کادرفنی قرار می‌گیرد ولی خوشبختانه وضعیت هر دو بازیکن رو به بهبود است و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده در اختیار تیم خواهند بود. در ضمن آقای کریمی اعلام کرده بودند تا 72 ساعت قبل از بسته شدن زمان نقل و انتقالات منتظر هر دو بازیکن خواهند بود.

سرپرست گسترش‌فولاد درخصوص نقل و انتقالات تیمش با بیان اینکه جذب میلاد زنیدپور قطعی شده است، اذعان داشت: در نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد ولی تا بدین لحظه از سوی کادرفنی لیستی برای جذب بازیکن به ما و یا مدیریت اعلام نشده است و تنها بازیکنی که حضور در گسترش‌فولاد قطعی شده میلاد زنیدپور است که در نیم‌فصل دوم وارد مجموعه ما خواهد شد و در تمرینات هم حضور دارد.

حسن آذرنیا درباره بحث جادوگری در فوتبال ایران نیز خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی که چند بازیکن در برنامه نود انجام دادند شک من در این مورد به یقین تبدیل شد ولی فکر نمی‌کنم جادوگری در فوتبال تاثیر آنچنانی بر روی نتایج تاثیرگذار باشد چرا که اگر اینطور بود باشگاه‌ها باید به جای مربی و بازیکن به دنبال استخدام جادوگر می‌بودند.

وی در پایان متذکر شد: زمانی که در تراکتورسازی حضور داشتم، یک نفر دائما به ما زنگ می‌زد و می‌گفت من می‌توانم برای شما امتیاز کسب کنم و اگر با پسرم قرارداد ببندید و در ترکیب تیم‌تان حضور داشته باشد در هر بازی گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانم و از این حرف‌ها ولی چون آن زمان مجموعه باشگاه به چنین مباحثی اعتقاد نداشت به دنبال آن نرفتیم؛ حتی شخصا به من زنگ زده بودند ولی ما اعلام کردیم پسر شما اصلاً رزومه‌ای ندارد که ما با او قرارداد ببندیم، اما نمی‌توانیم حضور چنین افرادی را در فوتبال کشورمان انکار کنیم و به شخصه به این مسائل اعتقاد ندارم.
 

نظر شما