شناسهٔ خبر: 22614643 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

سامسونگ کروم بوک هیبریدی می سازد

صاحب‌خبر -

مهر –بسیاری از افراد معتقدند گوگل تصمیم ندارد بستر آندرویید را برای تبلت ارتقا دهد؛ اما برخی کارشناسان نیز گمان می کنند نسل آتی تبلت های آندروییدی در حقیقت نوعی کروم بوک باشند.
در همین راستا به نظر می رسد سامسونگ مشغول ساخت یک کروم بوک باشد که کیبورد آن جدا می شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، تبلت جدید سامسونگ نخستین نمونه از دستگاه های ۲ در یک است که با سیستم عامل کروم فعال می شوند و در  آنها اپلیکیشن های آندرویید نیز وجود دارند.
در حال حاضر حدود ۶۰ مدل کروم بوک می توانند اپلیکیشن های آندرویید را فعال کنند. 
سیاری از این دستگاه ها نیز پس از تا شدن در حالت تبلت قابل استفاده هستند؛ اما در این وضعیت ضخامت و وزن دستگاه کمی آزاردهنده است.
 اکنون گروهی از کارشناسان تغییراتی در کدهای رمزگذاری در Chromium Repository یافته اند که نشان می دهد یک کروم بوک تازه به نام Nautilus ساخته شده است. 
کارشناسان خبر تولید این کروم بوک را تایید کرده اند؛ اما تغییرات جدید در این دستگاه ازسوی فردی به نام جونگپیل جونگ انجام شده که آدرس ایمیل او به شرکت سامسونگ تعلق دارد.
در حال حاضر اطلاعات زیادی از وضعیت کروم بوک سامسونگ در دسترس نیست و تنها مشخص شده که دستگاه ۲ در یک است و پردازشگرKaby اینتل دارد.

نظر شما