شناسهٔ خبر: 22614281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نایب قهرمان مسابقات مچ اندازی جهان مدال خود را به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم کرد

مهاباد- ایرنا- 'لطیف دانشمند'، نایب قهرمان مسابقات مچ اندازی جهان مدال خود را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به هلال احمر شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی تقدیم کرد.

صاحب‌خبر -

این ورزشکار که در مسابقات جهانی مچ اندازی تورنمنت کاپ آزاد در قزاقستان به عنوان نایب قهرمانی رسیده است، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: انگیزه و هدف اصلی من کمک به هم نوعان و هم وطنانم است.
وی با اشاره به اینکه خودش نیز به مناطق زلزله زده خواهد رفت، ادامه داد: هرچه در توان دارم برای کمک به زلزله زدگان دریغ نمی کنم.
وی افزود: تصور اینکه در موقعیت مردم زلزله زده قرار بگیریم برایم سخت است و اگر در شرایط آنان قرار می گرفتیم ما نیز به همین کمک و یاری نیاز داشتیم.
وی همچنین از آمادگی کامل خود برای شرکت در مسابقات آینده در تهران خبر داد و گفت: برای شرکت در مسابقات مچ اندازی حرفه ای در تهران در آمادگی خوبی به سر می برم.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در عمق 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق و نزدیک مرزهای ایران با عراق در امتداد استان کرمانشاه گزارش شد، زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورد.
اشنویه در آذربایجان غربی واقع است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
9870/3093/3072
**خبرنگار: سارا معروفی **تنظیم کننده: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی

نظر شما