شناسهٔ خبر: 22613837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

موفقیت کاریکاتوریست کرمانی

اثر محمدصالح رزم حسینی، کاریکاتوریست موفق کرمانی در سیزدهمین جشنواره بین المللی طنز و کارتون LIMEIRA برزیل ، حائز رتبه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما حوزه هنری استان کرمان اعلام کرد: محمدصالح رزم‌حسینی هنرمند جوان و موفق کرمانی رتبه برتر موفقیت کاریکاتوریست کرمانیسیزدهمین جشنواره بین المللی طنز و کارتون LIMEIRA برزیل را به خود اختصاص داد.
این مسابقه‌ بین ‌المللی با موضوع دونالد ترامپ، نفرات منتخب و برتر خود را اعلام کرد که در این میان، آثاری از محمدصالح رزم‌حسینی، فخرالدین دوست محمد، اسماعیل بابایی، حمید صوفی، فرامرز کشتکار، معصومه رحیمی، علی شفیعی، عماد صالحی، رضا متین و جلال پیرمرزآباد و آرمن همونانگان از ایران نیز دیده می‌ شود.
رزم‌ حسینی تاکنون، در جشنواره ‌های مطرح ایتالیا، چین، کرواسی، کره جنوبی، روسیه و ترکیه شرکت داشته و رتبه‌ های برتر را صاحب شده و همچنین دیپلم ‌های افتخار متعددی در جشنواره‌ های بین‌ المللی کارتون از جمله جشنواره ‌های کره جنوبی، اوکراین، کرواسی، بلغارستان و دهها کشور دیگر کسب کرده است.
صالح رزم حسینی متولد 1358 کرمان و در حال حاضر کارمند روابط عمومی مس سرچشمه است و گزیده‌ ای از آثار او در کتابی با عنوان صالح ‌تون منتشر شده است.

نظر شما