شناسهٔ خبر: 22603160 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توصیه پلیس راه همدان: رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

همدان - ایرنا - رئیس پلیس راه استان همدان توصیه کرد: رانندگان برای عبور از جاده های این استان به طور حتم تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به گزارش هواشناسی احتمال ریزش برف از بامداد سه شنبه تا پایان هفته جاری وجود دارد بنابراین رانندگان عبوری از جاده ای این استان باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی اضافه کرد: همچنین به علت کاهش شدید دما از رانندگان انتظار می رود خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
وی ادامه داد: همراه داشتن لباس گرم، استفاده از لاستیک های آج دار و تکمیل کردن ظرفیت باک خودرو پیش از آغاز به سفر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس پلیس راه استان همدان هشدار داد: عوامل این نیرو خودروهای عبوری را رصد کرده و در صورت همراه نداشتن تجهیزات زمستانی، رانندگان متخلف را اعمال قانون می کنند.
سرهنگ عزیزی افزود: همچنین هنگام ریزش برف ، ماموران نه تنها خودروهای فاقد زنجیر چرخ را جریمه کرده بلکه از تردد آنها تا مساعد شدن شرایط جوی جلوگیری می کنند.
طبق گزارش اداره کل هواشناسی استان همدان؛ هوای همدان ابری و دمای آن 11 درجه سانتیگراد بالای صفر است، سرعت باد 11 متر بر ثانیه و از شمال به سمت غرب است.
پیش بینی می شود هوای این استان در 24 ساعت آینده نیمه ابری تا ابری و از بعدازظهر دوشنبه شاهد بارش باران و برف همراه با رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات باشیم.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*

نظر شما