شناسهٔ خبر: 22602840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فروزان سلیمانی: بازی با پارس جنوبی بی‌کیفیت بود/ناامید نمی‌شویم

نمایندگی خوزستان

مربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان این‌ که بازی امروز با پارس جنوبی اصلا کیفت نداشت، گفت: اگرچه در این دیدار شکست خوردیم ولی فکر می‌کنم که تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

صاحب‌خبر -

فروزان سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر پارس جنوبی در هفته پنجم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: بازی خوبی نبود و اصلا کیفت نداشت. در طول مسابقه نیز بازیکنان تیم بوشهر زیر توپ می زدند و فقط قصد داشتند از طریق بازی مستقیم و رساندن توپ پشت دفاع تیم ما، به گل برسند.

وی افزود: حریف به هدفش رسید ولی این موضوع باعث شد که بازیکنان کم تجربه من نیز در نیمه اول، زیر توپ بزنند و توپ روی هوا بود. با شروع نیمه دوم اگر چه ما بهتر بازی کردیم ولی تیم بوشهر نتیجه گرفت. ما سعی کردیم ضعف نیمه اول را پوشش دهیم و روی زمین بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: من فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود. اگر آن پنالتی بچه‌گانه را نمی‌دادیم، بازی با نتیجه مساوی تمام می‌شد. متاسفانه بازیکنان ما قدر زحمات خود را نمی‌دانند و این خطای هَند بچه‌گانه در محوطه جریمه، ‌ناشی از  کم‌تجربه بودن بازیکن ما بود.
 
وی در پایس به این سوال که داوری را چطور دیدید؟ عنوان کرد: در مورد داوری صحبت خاصی ندارم ولی فکر می‌کنم تا حدودی تیم بوشهر سعی داشت، روی داور تاثیر بگذارد و متاسفانه مرتب در زمین داوری می‌کردند و دنبال حاشیه بودند.

سلیمانی گفت: به هرحال ما باید بیشتر کار کنیم و بازیکنان ما باید بیشتر تلاش کنند و یاد بگیرند. ما ناامید نمی‌شویم و تلاش می‌کنیم که در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم. فعلاً بضاعت ما همین است. چند بازیکن آسیب‌دیده داریم که با فشار درد بازی می‌کنند و نمی‌توانیم آن‌ها را بیشتر از این تحت فشار قرار دهیم. باید کار کنیم و نباید هر هفته دنبال بهانه تراشی باشیم.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما