شناسهٔ خبر: 22602039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

سومین باخت پیاپی با 3 گل!

تراکتورِ گل‌‎محمدی در نصف جهان پنچر شد/ گروسیان همچنان نقش خاطره می‌زند!

شاگردان گل‌محمدی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در خانه سپاهان اصفهان با 3 گل مغلوب شده و سنگین‌ترین شکست فصل خود را تجربه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در یکی از دیدارهای روز پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم تراکتورسازی از ساعت 14:45 امروز دوشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان سپاهان بود که در نهایت با 3 گل تن به شکست داد.

در این مسابقه که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در غیاب تماشاگران برگزار شد، تراکتورسازی علیرغم اینکه کار را طوفانی آغاز کرده بود و در همان 3 دقیقه نخست دو موقعیت خوب گلزنی داشت اما این تیم میزبان بود که خیلی زود طلسم دروازه‌ها را شکست.

بعد از اینکه سرخ‌پوشان دو موقعیت طلایی را در دقایق ابتدایی به راحتی از دست دادند، ساسان انصاری در دقیقه 5 با حرکت انفرادی و شوت زمینی خود، توپ را از زیر دستان فرزین گروسیان عبور داده و به تور دروازه میهمان چسباند تا حساب کار را به سود تیمش کند.

در ادامه نیمه اول موقعیت‌های دو تیم راه به جایی نبرد و در پایان این نیمه دوم تیم با برتری یک بر صفر سپاهان به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم تراکتورسازی بازهم در زمانی مشابه با نیمه اول غافلگیر شده و گل دوم را پذیرا شد تا کارش برای بازگشت به بازی بسیار دشوار شود. ساسان انصاری با به ثمر رساندن این گل، خود و تیمش را دو گله کرد با این تفاوت که وی این بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

شاگردان یحیی در ادامه سعی در جبران نتیجه داشتند اما اخراج محمد نادری شرایط را برای این تیم به مراتب سخت‌تر کرد. مدافع جوان سرخ‌پوشان در دقیقه 78 با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج شد.

پس از ده نفره شدن تراکتورسازی، طلایی‌پوشان اصفهانی از این فرصت استفاده کرده و با شوتی که علی کریمی در دقیقه 84 از پشت محوطه جریمه نواخت، گل سوم را به وارد دروازه میهمان نموده و کار را یکسره کردند.

در دقایق باقی‌مانده تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه سودی نداشت و بدین‌ترتیب یاران گل‌محمدی در روزی که نمایش بسیار ضعیفی داشتند، مقابل میزبان خود با 3 گل تن به شکست داده و ششمین باخت فصل خود را به بدترین شکل ممکن تجربه کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی 12 امتیازی ماند و با سه پله نزول در رده سیزدهم قرار گرفت اما در سمت دیگر سپاهان امتیارات خود را به عدد 14 افزایش داده و تا رده هفتم خود را بالا کشید.

نکته قابل توجه دیدار امروز اشتباهات مهلک بازیکنان تراکتور بود که روی گل‌های دوم و سوم بسیار نقش داشتند؛ بدین صورت که در گل دوم سینا عشوری با حرکتی بچه‌گانه مرتکب خطای پنالتی شد و در گل سوم نیز فرزین گروسیان درحالی که با دست موافق می‌توانست توپ را دفع کند با دست مخالف شیرجه زد!

اتفاق ویژه: تراکتورسازی در سومین رویارویی متوالی‌اش با سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر برابر این تیم شکست خورد. نکته جالب اینکه سرخ‌پوشان آذربایجان در دو بازی قبلی خود مقابل حریف اصفهانی که به فصل گذشته برمی‌گردد، به ترتیب با اختلاف یک و 2 گل مغلوب شده بودند.

گروه داوری: محمدرضا اکبریان - هادی طوسی - علی اکبر نوری - محمد ملکی - ناظر: محمدعلی فروغی

اخطار: سیاوش یزدانی (66) از سپاهان و محمد نادری (40، 78) و سینا عشوری (79) از تراکتورسازی 

اخراج: محمد نادری(78)

سپاهان اصفهان: لی اولیویرا، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی (مهرداد محمدی)، جلال علی محمدی، ساسان انصاری (رضا دهقان) و مروان حسین (رضا میرزایی).
سرمربی: زلاتکو کرانچار

تراکتورسازی: فرزین گروسیان، سینا عشوری، محمد نادری، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی (حامد حسینعلی‌زاده (محمد ابراهیمی))، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی (امیر اسدزاده) و فرزاد حاتمی.
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما