شناسهٔ خبر: 22601378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نشست روشنگری در دانشگاه آزاد شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

ظهر امروز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین دژ نشست روشنگری در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین دژ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام ظهر امروز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین دژ نشست روشنگری با حضور فرمانده ناحیه مقاومات بسیج سپاه شاهین دژ ، رئیس دانشگاه آزاد،مسئول قشر بسیج دانشجویی و اساتید و هیئت های علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که با عنوان بدعهدی غرب در معاهدات بین الملل برگزار شد پیام عبدی مسئول قشر بسیج دانشجویی با اشاره به معاهدات معاصر آمریکا و غرب با ایران و نقض آشکار تمامی معاهدات برجام را اخرین معاهده ای دانست که عدم پایبندی آمریکا به این معاهده باری دیگر بدعهدی آمریکا را به جهانیان به اثبات رساند.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ اجرایی نمودن متن برجام را اشتباه خواند و افزود : اجرایی نمودن متن برجام بر خلاف شرطی بود که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند و در اجرایی کردن این معاهده بایست گام به گام و و بصورت بده بستان انجام میگرفت در حالیکه تمام تعهدات خود را یکجا عملی ساختیم و آمریکا از این فرصت نهایت بهره را جست،کینه توزی و دشمنی آمریکا با ما همیشگی بوده و نبایست به این گرگ گرسنه این همه اعتماد میشد.

در این نشست سایر اعضای حاضر در جلسه در مورد موضوع مورد بحث نظرها و ایده های خود را مطرح و در مورد این نظرات تبادل افکار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما