شناسهٔ خبر: 22595432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان:

علمای کردستان همانند دژ مستحکم در برابر توطئه دشمنان ایستاده‌اند

R7848/P1336/S6,66/CT11

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علما محور اصلی امنیت دینی و اجتماعی هستند و همانند یک دژ مستحکم در برابر توطئه و حیله دشمنان ایستاده‌اند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی  پیش‌از ظهر امروز در کنگره 50 شهید روحانی استان کردستان که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و مسئولان استان در سالن مرکز بزرگ اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در ماه‌نور و برکت و طلوع ایمان و سعادت بشری هستیم و در آستانه هفته مبارک وحدت که سرلوحه ایمان همه مومنان است و باید در این هفته بیش از پیش همدلی داشته باشیم.

شیعه و سنی برای ایرانیان تفاوتی ندارد

وی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه افزود: مردم شریف استان در این زلزله نهایت غم‌خواری و یاری‌رسانی خود را به استان همسایه نشان دادند و با وفای خود ثابت کردند که شیعه و سنی برای ایرانیان تفاوتی ندارد و در هر شرایطی به داد مسلمانان خواهند رسید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کمک مردم استان به هم‌زبانان خویش‌ "وحدت و همبستگی" بین مسلمان را ثابت کرد و به گونه‌ایی بود که تمامی جهان از این رویداد بزرگ صحبت کردند.

وی گفت: این نخستین کنگره‌ای است که در خدمت علمای اعظم بودیم و هدف این کنگره شناساندن 50 شهید روحانی منطقه کردستان به جهانیان است.

ماموستا رستمی افزود: شهادت این 50 شهید روحانی یعنی انتقال 50 پیام به مسلمانان و قطعاً این گرامی‌داشت نباید به این کنگره‌ها محدود شود و همگی ما باید حافظ خون شهدا باشیم.

وی اظهار کرد: باید بدانیم که شهدای روحانی چه چیزی را برای ما به جا گذاشتند و پیام آنها در طول عمر در برکتشان چه چیزی بود؟ و آنها را در زندگی خود به‌کار ببریم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کردند و موجب اعتلا و آبادانی کشور شدند و عزت و آبرو را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی عنوان کرد: همگی ما باید زمان‌شناس باشیم و مکر و حیله دشمن را به خوبی شناسایی کرده و دستان ناپاک را از دستان یاری‌رسان و صادق تشخیص دهیم.

دشمنان نظام نتوانسته‌اند به مرزهای کشور نفوذ کنند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: باید بدانیم که چه چیزی موجب شد تا در تمامی ممالک اسلامی استکبار تمام زمینه‌های اقتصادی و مادی را غارت کند و به قتل عام مسلمانان دست بزند بدون اینکه افکار عمومی را به خود جلب کند؟

وی بیان کرد: خوشبختانه در کشور ما به دلیل وحدتی که وجود دارد دشمنان نتوانسته‌اند به مرزها نفوذ کنند و تا این اتحاد وجود دارد دشمن هیچ‌وقت نمی‌تواند عزت و آبروی نظام را تحت سیطره خود قرار دهد.

ماموستا رستمی اظهار داشت: علما محور اصلی امنیت دینی و اجتماعی هستند و مانند یک دژ مستحکم در برابر توطئه و حیله دشمنان ایستاده‌اند و همگی ما در هر جایگاهی باید قدر این عزیزان را به خوبی بدانیم.

 انتهای پیام/

نظر شما