شناسهٔ خبر: 22594120 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر خمیر

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی بندر خمیر از کشف 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به صورت دپو در یکی از روستاهای ساحلی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا علی بخشی افزود: در ادامه طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی ، ماموران انتظامی بندرخمیر با انجام کار اطلاعاتی دقیق و تلاش شبانه روزی محل دپو سوخت قاچاق را در یکی از روستاهای ساحلی سطح حوزه شناسایی کردند.
وی بیان داشت: ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند و در بازرسی از یک چهار دیواری بدون صاحب، 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و توسط کامیون تانکردار برای سیر مراحل قانونی به یگان انتقال دادند.
فرمانده انتظامی بندرخمیر با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم از مردم خواست در صورت اطلاع از دپو و قاچاق کالا و مواد مخدر سریع به مرکز فوریت های پلیسی 110اطلاع دهند.
استان هرمزگان به واسطه همسایگی با 2 استان سیستان و بلوچستان و کرمان به نوعی بستر و محل انباشت مواد مخدر شده است، چرا که قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از این استان ها باید از مسیر خشکی و دریایی هرمزگان عبور کنند.
شهرستان بندرخمیر در 70 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7195/7408
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*

نظر شما