شناسهٔ خبر: 22592817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

موقوفات با رویکرد جدید در جامعه ایجاد شود

گروه اجتماعی: مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه موقوفات با رویکرد جدید در جامعه باید ایجاد شود، اظهار کرد: وقف باید نیازهای روز جامعه را برطرف سازد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد،مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان امروز 29 ابان با اشاره به اینکه امام رضا (ع) شمس‌الشموس هستند و به ایران اسلامی عزت داده ‌اند، گفت: امام رضا (ع) مایه امنیت و ایجاد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی است و خدا را شکر می‌کنیم که به برکت امام رضا (ع) از رهبری عالم و فرزانه بهره‌مندیم و ملتی متحد و ولایی داریم.
مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با اشاره به اینکه وقف احسانی ماندگار و صدقه جاریه است، تصریح کرد: ایجاد موقوفات در هر زمینه‌ای واقف را تا قیامت ماندگار می‌کند و خیرات و برکات آن برای واقف نوشته می‌شود.
 مهدی‌نژاد با بیان اینکه تعدادی از شهرستان‌ها مصلی ندارند،گفت: خیران ابزار قوی در ساخت مصلی در این شهرستان‌ها هستند، ولی نباید کمک دولت را فراموش کرد.
 وی با تأکید بر اینکه موقوفات با رویکرد جدید در جامعه باید ایجاد شود، اظهار کرد: وقف باید نیازهای روز جامعه را برطرف سازد.
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها:

نظر شما