شناسهٔ خبر: 22592151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خمینی شهر:

موفقیت انقلاب اسلامی در گروه روحیه و تفکر بسیجی است/برگزاری ۱۴۰ برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خمینی شهر گفت: روحیه و تفکر بسیجی اگر در تک تک آحاد جامعه شکل بگیرد قطع به یقین انقلاب اسلامی موفق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمینی شهر، سرهنگ پاسدار سید علی مشیرصدری فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شهرستان خمینی شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از آغاز انقلاب اسلامی حضور مردم در بسیج شکل یافت و به مرور این ظرفیتها بیشتر شد تا جاییکه حضور منسجم مردم در مواقعی که احساس نیاز باشد به طور چشمگیری مشاهده میشود.

 

وی افزود: باداشتن روحیه بسیجی است که احمدی روشنها میتوانند آنگونه در علم پیشرفت کنند و افتخارات بیشماری را رقم بزنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان توضیح داد: در جریانات امروز نیز بسیج همین روند را دنبال میکند و هرجایی ازکشور نیازمند کمک باشد مجموعه بسیج پای کار ایستاده است و عقیده اش بر این مبناست هر کار نشدی، شدنی است.

 

وی اذعان کرد: درمجموعه بسیج از سال 1396نسبت به قبل نگاه مردمی تری را دنبال میکنیم و با محوریت مردم وارد عرصه های کاری میشویم، در یک مقطع زمانی بسیج خودش متولی امور بود ولی هرکجا حرکتی مردمی انجام شود موفقیت بیشتری حاصل میشود.

 

مشیرصدری اعلام کرد: امسال که شعار بسیج، بسیج مظهر مردم سالاری دینی است بایستی تلاش کرد تا تفکر منشعب از دین مبین اسلام در همه افراد پررنگ تر و قوی تر شود .

 

وی خبر داد: در هفته گرامیداشت بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و برای پاسداشت فداکاری های آنان، بسیج برنامه های متنوعی تدوین کرده است که شامل 740 خط برنامه میشود و از بین آن حدود 140برنامه جزو اصلی ترین برنامه های اجرایی است.

 

فرمانده سپاه خمینی شهر خاطرنشان کرد: طی بازدیدهایی که در شهرستان با مدیران ادارات و ائمه جمعه و جماعات و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان انجام میشود از نقطه نظرات آنها در پیشبرد اهداف انقلاب استفاده خواهد شد.

 

وی برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد و گفت: این برنامه ها شامل چهار برنامه محوری با عنوان اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیج شهرستان که با محوریت حوزه های بسیج در امامزاده نجم الدین برپا میشود و برگزاری دعای ندبه همزمان با پخش سراسری است.

 

مشیر صدری افزود: در این هفته از بسیجیان نخبه و نمونه تجلیل خواهد شد.

 

نظر شما