شناسهٔ خبر: 22589024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رفع مشکلات دهستان موگویی در اولویت قرار دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: رفع مشکلات دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ در بخش‌های مختلف، در اولویت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی در پایان نخستین سفر کاری خود به کوهرنگ گفت: گازرسانی، برق رسانی و بازگشایی محور‌های ارتباطی تمامی روستا‌های دهستان موگویی این شهرستان، در اولویت کاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان قرار دارد.

وی افزود: به منظور احداث ۸ کیلومتر مسیر ارتباطی روستای چین به زرک، تا کنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این سفر مقرر شد تا پیمانکار مربوطه نسبت به احداث راه ارتباطی برای بقیه روستا‌های این دهستان هم اقدام کند.

عباسی اظهار داشت: برای احداث مدرسه مقاوم و استاندارد در روستای زرک جهت پوشش تحصیلی دانش آموزان روستا‌های اطراف نیز پیگیری‌های لازم انجام و مجوز‌های قانونی صادر می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور برق رسانی سریع‌تر به این منطقه از طریق پنل‌های خورشیدی هم اقدامات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

گفتنی است: حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و اقبال عباسی استاندار این استان، به همراه برخی از مدیران کل، مسئولان محلی، و علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، از مناطق سخت گذر و محروم دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ دیدن کردند.

در این سفر یک روزه، ضمن گفتگو با اهالی روستا‌های خویه، صالح کوتاه، چین و زرک، مشکلات و مطالبات مردمی نیز مطرح شد و در دستور کار و پیگیری قرار گرفت.
 
کلنگ زنی جاده دسترسی به روستاهای منطقه موگویی و دستور استاندار به فرماندار کوهرنگ حین بازدید از روستای زرک جهت ساخت خانه برای پیرزنی که تنها سرپناهش چادر است، از بخش‌های این سفر بود.

کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۳۵ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

دهستان موگویی از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ در شمال‌غرب چهارمحال و بختیاری و در نزدیکی مرز استان لرستان واقع شده و شامل ۱۵ روستا با ۴۵۰۰ نفر جمعیت در قالب ۷۵۰ خانوار است.

انتهای پیام/ش

تلاش برای رفع مشکلات دهستان موگویی

نظر شما