شناسهٔ خبر: 22586251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

خارج از گود‌

صاحب‌خبر -

بازگشت حسام فتاحی به سپاهان بعد از بهبودی نسبی| حسام فتاحی، بازیکن سابق سپاهان که با بیماری سرطان دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، بعد از بهبودی نسبی به کادرفنی طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه شد. فتاحی در این خصوص گفت: ‌«آقای کرانچار کار ما را دیده بودند و خوششان آمده بود. ایشان با آقای کریمی صحبت کردند که می‌خواهیم از حسام استفاده کنیم و وقتی دیدند شرایط ایده‌آلی دارم، از من دعوت کردند. طبیعتا من هم گفتم که هر کمکی از دستم بربیاید، برای موفقیت تیم انجام می‌دهم. امیدوارم در بازگشت به سپاهان بتوانم برای این تیم مفید باشم.»
مخالفت صنعت نفت با استعفای کمالوند|  مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان با استعفای فراز کمالوند سرمربی این تیم مخالفت کردند. علی عیسی‌زاده، مدیرعامل نفت آبادان در این خصوص گفت: «استعفای فراز کمالوند اصلا پذیرفتنی نیست. ایشان باید بمانند و به راه خود ادامه دهند. ما با هم راهی را شروع کردیم که همچنان باید آن را ادامه دهیم تا بتوانیم به هدف‌هایمان برسیم. فراز کمالوند باید قدم‌های محکم‌تری بردارد تا نهایت بتواند موفقیت‌های بیشتری برای تیم
 به همراه بیاورد.»
جلسه‌ سرنوشت‌ساز برای تصمیم‌گیری میان ایران و عربستان| ماجرای برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی‌طرف یکی از دغدغه‌های فوتبال ایران بوده است. در این شرایط مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امیدوار است در جلسه روز پنجشنبه این مشکل حل شود. تاج در این خصوص اظهار داشت: «پنجشنبه جلسه کمیته مسابقات AFC برگزار می‌شود و ما امیدواریم میزبانی ما در مقابل تیم‌های عربستانی رأی بیاورد و برعکس. الان امارات و قطر هم وارد این ماجرا شده‌اند و میانگین تماشاگر AFC از 17‌هزار نفر به 4‌هزار نفر رسیده که اصلا اتفاق خوبی نیست. بازی‌نکردن استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در خانه خود باعث کاهش تماشاگر و میزان درآمد نیز شده است.»
برگزاری سومین سالگرد غلامحسین مظلومی| مراسم سومین سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومى، پیشکسوت باشگاه استقلال از ساعت 10 صبح روز گذشته در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا برگزار شد. علاوه بر خانواده مرحوم مظلومی، جمعی از پیشکسوتان فوتبال ایران و هواداران در این مراسم حضور داشتند. غلامحسین مظلومی که مدت‌ها با بیماری سرطان دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد، چهارشنبه 28 آبان‌ماه 1393 در سن 65سالگی چشم از دنیا فرو بست.

 

نظر شما