شناسهٔ خبر: 22585789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

دیدار رئیس دانشگاه شهید بهشتی و رئیس شورای شهر تهران

صاحب‌خبر -
رئیس دانشگاه شهید بهشتی و رئیس شورای شهر تهران در این دانشگاه نشستی برگزار کردند، در این نشست مشکلات دانشگاه در حوزه های مختلف مطرح شد.
به گزارش مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با حسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی دیدار کرد.
در این نشست ظرفیت های علمی، تخصصی و فنی دانشگاه برای ایجاد زمینه همکاری با شورای شهر تهران و شهرداری پایتخت مطرح شد، همچنین مشکلات و موانع موجود و لزوم مشارکت شورای شهر تهران و شهرداری تهران در مرتفع کردن این مشکلات ارائه شد.
در این نشست، مسائل و مشکلات در حوزه دانشجویی، مشکلات دانشجویان ساکن در خوابگاه ها، لزوم احداث ساختمان های خوابگاهی جدید، درخواست همکاری در محصور کردن مخازن آب ضلع شرقی دانشگاه به منظور حفظ امنیت تردد دانشگاهیان عنوان شد.
محسن هاشمی رفسنجانی نیز ابراز امیدواری کرد، با دریافت تمام موارد مطروحه به صورت طرح های اجرایی، مکتوب و با در دست داشتن مستندات لازم در شورای شهر تهران نسبت به بررسی زمینه های همکاری فیمابین توصیه‌های لازم را به کمیسیون های مختلف شورای شهر داشته باشد و در صورت تصویب طرح های اجرایی در کمیسیون ها زمینه اجرایی آن در مناطق مختلف شهرداری را فراهم کند.

برچسب‌ها:

نظر شما