شناسهٔ خبر: 22582911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تفکیک و بسته بندی کمکهای مردمی اصلاندوز به زلزله زدگان غرب کشور+تصاویر

کمکهای مردمی به زلزله زدگان استان کرمانشاه توسط سپاه ناحیه عشایری جهت ارسال به مناطق زلزله زده تفکیک و بسته بندی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۷.۳ ریشتر شامگاه یکشنبه در "ازگله" کرمانشاه رخ داد که خسارات بسیاری به مناطق شهری و روستایی غرب استان کرمانشاه وارد کرد.

پس از وقوع زلزله در کرمانشاه، پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی در سطح شهرستان از سوی نهادهای مختلف فعال شده اند.

در این راستا سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز با ایجاد ایستگاههای جمع آوری کمکهای مردمی در سطح شهر و روستاها و پایگاههای بسیج،به یاری مردم زلزله زده کرمانشاه شتافته است که این کمکها در حال تفکیک،بسته بندی و چند روز آینده به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.

سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری با تسلیت به خانواده های زلزله زده کرمانشاه گفت:شهروندان و روستاییان اصلاندوز به امر رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و کمکهای نوعدوستانه خود را به مردم زلزله زده استان کرمانشاه اهدا کرده اند.

وی با بیان اینکه وسایل و اقلام جمع آوری شده جهت ارسال به مناطق زلزله زده هم اکنون تفکیک و بسته بندی می شود افزود:کلیه پایگاههای مقاومت بسیج اصلاندوز اقلام و کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری می کنند.

فرمانده ناحیه عشایری گفت:سپاه پاسداران پیرو تدبیر فرمانده معظم کل قوا تمام تلاش و همت خود را برای کاهش آلام مردم و کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به‌کار گرفته است.

به گزارش ارس تبار،نیروهای سپاه پاسداران این روزها دست‌های یاری‌گر زلزله‌زدگان غرب کشور شده بطوریکه در سه بخش امداد و نجات، رسیدگی به وضعیت مصدومان از طریق بیمارستانهای زیرمجموعه و آواربرداری و ایجاد راه‌های دسترسی وارد عمل شده است.

در این شرایط سپاه با بهره‌گیری از یگان‌های پیاده و نیروهای بسیج بومی، تلاش ویژه‌ای را در جهت امدادرسانی به مردم و یافتن مجروحان و آواربرداری اولیه برای امداد و نجات در دستور کار داشت و کمک قابل توجهی به مردم منطقه شد.

تصاویر زیر مربوط به تفکیک و بسته بندی کمکهای مردمی است که در راستای اعتلای سازندگی و خدمت رسانی و ارسال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از سوی پایوران،بسیج سازندگی و گروههای جهادی سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز در حال انجام است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما