شناسهٔ خبر: 22581896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه اردهال‌کاشان:

هدف نهایی آمریکا برچیدن نظام جمهوری اسلامی‌ ایران است

R7845/P41362/S6,1369/CT11

امام جمعه اردهال کاشان ضمن اشاره به این که آمریکا همیشه بدعهد بوده و به گفته‌های خود عمل نمی‌کند، گفت: هدف نهایی آمریکا برچیدن نظام جمهوری اسلامی‌ ایران است که این آرزو را به‌گور خواهد برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی پیش از ظهر امروز در مراسم شهادت امام رضا(ع) که از سوی آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان در مسجد صادقیه برگزار شد، اظهار داشت: مامون به‌دنبال رقیب‌سازی برای امام رضا(ع) بود و از جاهلیت عوام و دنیا‌طلبی خواص در راستای اهداف خود استفاده می‌کرد.

امام جمعه اردهال کاشان با بیان و مقایسه فتنه و خیانت برخی از خواص در زمان امام رضا(ع) با زمان کنونی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و این عزت ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل و هدایتگری رهبر معظم انقلاب است.

وی ضمن اشاره به هشدار وزیر خارجه عربستان به ایران گفت: وزیر خارجه عربستان می‌گوید ما تحمل مشاهده نابسامانی و تجاوز ایران به کشور‌های حوزه خلیج فارس را نداریم در حالی که آل‌سعود به یمن تجاوز کرده و همه زیر‌ساخت‌های آنان را نابود کرده است و آن‌ها غذا و آب و دارو برای استفاده ندارند.

امام جمعه اردهال کاشان با اشاره به این که سازمان ملل در مقابل ظلم و تاریکی که به یمن وارد شده کاری نکرده و تنها تماشاگر است، تصریح کرد: ایران در مقابل رجز‌خوانی‌های عربستان ایستاده و برخورد می‌کند.

سلیمانی اردهالی ضمن اشاره به این‌که آمریکا همیشه بدعهد بوده و به گفته‌های خود عمل نمی‌کند، تصریح کرد: در همان گام اول دلسوزان نظام هشدار دادند که مذاکرات ابتدای کار است ولی بعد از مذکرات، موضوعاتی همچون موشک‌ها، سپاه پاسداران و مقاومت حزب‌الله را مطرح و بهانه خواهند کرد و هدف نهایی آن‌ها برچیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ است که البته آن را به گور خواهد برد.

انتهای پیام/

نظر شما