شناسهٔ خبر: 22581790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان

سازمان آب وفاضلاب استان اصفهان پیشگام شد

جوان آنلاين

سازمان آب وفاضلاب استان اصفهان شبکه های آبرسانی شهر سرپل ذهاب زلزله زده را در عملیاتهای« آبرسانی ، کنترل کیفی ، تعمیرات و نشت گیری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب» مد یریت و دررسیدگی به امور آب شرب این شهر پیشگام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به منظور کمک به زلزله زدگان سومین گروه( تیم کارشناسان و نیروهای واکنش سریع ) در غالب ۲۵ نفر نیرو جایگزین اکیپ های قبلی شدند تا ضمن تثبیت وپشتیبانی اقدامات انجام شده  عملیات (آبرسانی ، کنترل کیفی ، تعمیرات و نشت گیری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب) انجام گیرد .

از زمان اعلام ماموریت به آبفا استان اصفهان تیم های واکنش سریع ضمن آماده باش به مدت یک هفته در سه کاروان با خودروها و تجهیزات کامل به مناطق زلزله زده ، محل مأموریت تعیین شده اعزام شدند .

تامین و توزیع و انتقال آب شرب نیمی از شهر سر پل ذهاب به این شرکت محول شده که با اقدامات به موقع تیم های اعزامی ، تعمیرات و نشتی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب انجام و اصلاح گردید  

در بخش فاضلاب برق تصفیه خانه فاضلاب در طول مسیر بررسی وبا رفع عیب توسط اکیپ برق ٬تصفیه خانه در مدار قرار گرفت . پس از انجام ماموریت محوله در شهر سر پل ذهاب٬ تیم های عملیاتی به روستاها ٬ محله های دیگر  شهر  وپشتیبانی از اکیپهای مستقر بصورت پراکنده اعزام گردیدند .

همینطور به دلیل زمین لرزه که باعث کدورت و گل آلود شدن محل تامین آب ( چشمه ) از اعماق زمین گردیده ، با  طرح  و اقدامات انجام شده میزان کدورت کمتر  و برای پایداری شرایط ، آموزشهای لازم به اپراتورها ارائه و برای پایدار شدن شرایط ، نیروهای تازه نفس اعزام شدند .

نظر شما