شناسهٔ خبر: 22579771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

بازيکنان تيم ملي ممنوع المصاحبه شدند

با اعلام سرپرست تيم ملي، بازيکنان و مربيان تيم مردان کبدي ايران از انجام مصاحبه با خبرنگاران منع شدند.

صاحب‌خبر -

تيم ملي کبدي مردان ايران خود را براي حضور پرقدرت در مسابقات قهرماني آسيا آماده مي کند. از همين رو اين تيم شب گذشته (شنبه) در يک بازي دوستانه به مصاف تيم کره جنوبي رفت و در مقابل اين تيم به پيروزي رسيد.

پس از انجام اين بازي و در حالي که خبرنگاران قصد انجام گفتگو با مربي و بازيکنان تيم ايران را داشتند، مجتبي تازيکه سرپرست تيم اعلام کرد بازيکنان و مربيان ايران اجازه مصاحبه با خبرنگاران را ندارند.

در اين ميان تنها فاضل اتراچالي کاپيتان تيم ملي با خبرنگاران به گفتگو پرداخت که نشان مي دهد پيش از آن ممنوع المصاحبه بودن اعضاي تيم ملي به بازيکنان اعلام نشده بود!

سرپرست تيم ملي همچنين از لغو حضور اعضاي تيم ملي در صداوسيما پيش از شروع مسابقات خبر داد. اين درحالي است که کمتر از سه روز به شروع رقابت ها باقي مانده و علاقمندان کبدي حق دارند آخرين اخبار وضعيت آمادگي تيم ملي در اين رقابت ها را بدانند و ممنوع المصاحبه شدن اعضاي تيم ملي در اين برهه زماني عجيب به نظر مي رسد.

لازم به ذکر است در چند روز گذشته اعضاي تيم هاي ملي کره جنوبي و عراق که زودتر وارد گرگان شده اند و همچنين تيم زنان ايران پاسخگوي سوالات خبرنگاران بوده اند.

مسابقات کبدي قهرماني آسيا در دو بخش مردان و زنان از يکم آذرماه به ميزباني شهر گرگان آغاز مي شود و تا ششم اين ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما