شناسهٔ خبر: 22578137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه استان اردبیل:

استکبار جهانی به دنبال تسخیر و تجزیه فکر و قلب جوانان است

R41374/P1357/S6,49/CT11

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در حال‌حاضر تنها هدف استکبار جهانی تسخیر و تجزیه فکر و قلب جوانان در کشورهای اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در یادواره شهدای والامقام در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در حال‌حاضر استکبار جهانی یک آماج را دنبال می‌کند آن چیزی نیست جز حاکمیت بر اذهان، افکار و دل‌های جوانان کشورهای اسلامی که برای رسیدن به نقشه‌های شوم خود از هر گونه ابزار و آلاتی استفاده می‌کند تا جوانان جهان اسلامی را به سمت خود کشانده و به نوعی بر قلب آنها حکمرانی کند.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آشناسازی جوانان با سیره زندگی ائمه اطهار(ع) می‌تواند راه نجات سهل‌الوصولی برای رهایی از اوضاع کنونی باشد افزود: با برگزاری برنامه‌های معنوی، مذهبی و فرهنگی در مساجد و اماکن مذهبی می‌توان نسل جوان را به سمت انس با قرآن و یادگاران ائمه اطهار(ع) سوق داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: مساجد و پایگاه‌های فرهنگی در طول هشت سال جنگ تحمیلی علاوه بر جذب بسیجیان و اقشار مختلف مردم برای حضور در عرصه‌های دفاع مقدس، پشتوانه بزرگ فرهنگی برای سربازان ولایت و جان‌برکفان دفاع از خاک و امنیت کشور در مقابل بیگانگانی بودند که تنها هدفشان مورد نشانه قرار دادن امنیت، صلابت و تسخیر مرزهای انقلاب اسلامی بود اما جوانان ما چنین اجازه‌ای به هیچ یک از آنان ندادند.

بابازاده با تاکید بر نقش رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس در زنده نگه داشتن نام اسلام و انقلاب، گفت: این رزمندگان از آموزش‌دهنده بزرگی همچون امام حسین(ع) درس گرفته بودند که این گونه در طول هشت سال با جان و دل در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند و در نهایت پیروز میدان شدند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون نیز سربازان مدافعان حریم و حرم ادامه دهنده مسیر حسینی و تکمیل کننده واقعه کربلا و نیز یاوران و همراهان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند که از تمامی خود برای دفاع از خاک وطن و ناموس خود می‌گذرند تا آرامش و امنیت این چنینی در داخل کشور رقم بخورد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با احساس مسئولیت و علاقه فراوان به نظام اسلامی و حضور بابصیرت و پرشور خود در جنگ نابرابر تحمیلی دین خود را به انقلاب ادا کردند و هم‌اکنون وظیفه همگان ادامه این مسیر و پیروی از راه شهدا و عدم عقب نشینی از مواضع برحق است و باید برای روبه‌روسازی جوانان با چنین انقلاب عظیمی همواره در تلاش بود.

بابازاده ایران اسلامی را پرچم‌دار استکبارستیزی در جهان دانست و افزود: اگر امروزه این نعمت والای معنوی رقم خورده همه در سایه الطاف ائمه اطهار(ع) بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما