شناسهٔ خبر: 22577189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشییع وتدفین مدافع حرم در رفسنجان

پیکر مدافع حرم 18ساله امروز دررفسنجان تشییع می شود وی شب گذشته در فرودگاه رفسنجان مورد استقبال مردم واقع شد.

صاحب‌خبر -

تشییع وتدفین مدافع حرم در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در حاشیه مراسم استقبال از شهیدمدافع حرم، جواد محمدی گفت : در شب شهادت امامالرئوف حضرت رضا (ع) از یک مدافع حرم در فرودگاه رفسنجان استقبال به عمل آمد .

وی افزود:رزمندگان مدافع حرم کار بزرگی برای اسلام و مکتب و مذهب انجام دادند، اگر این رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه که خط مقدم مقابله با تفکر تکفیری و داعشی بهعنوان دست پرورده های رژیم جعلی غاصب صهیونیسم و آل سعود نمیرفتند داعش در اکثریت کشورهای اسلامی منطقه آتشافروزی میکرد.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این جوانان بودند که قیام کردند و حق بزرگی برگردن اسلام دارند به ویژه این که این شهدا با اهدای خون خود روح جدیدی در کالبد جامعه ایجاد میکنند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم روحیه و تفکر جهادی، انقلابی و ایثارگری را در جوانان و جامعه ما احیا میکنند و ما با تشییع شهدای مطهر مدافع حرم و استقبال از پیکر این شهیدان و همچنین برگزاری محافل و مجالس شهدا شاهد ایجاد روحیه خوبی در فرزندان جامعه هستیم.
مراسم تشییع این شهید امروز از حسینیه ثارالله رفسنجان به سمت میدان ابراهیم انجام و سپس با اقامه نماز ، وی به سمت گلزار شهدای عباسآباد ادامه می یابد.
این مدافع حرم 18ساله چندی قبل در سوریه به شهادت رسید.
انتهای پیام/ح

تشییع وتدفین مدافع حرم در رفسنجان

نظر شما