شناسهٔ خبر: 22576726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شریفات در گفت‌وگو با میزان:

عادت بدی شده که بازیکنان به داور اعتراض می‌کنند/ ملی‌پوش نداریم، اما تیم قدرتمندی هستیم

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: اعتراضات به داوری در والیبال، بیشتر از سوی بازیکنان جوان انجام می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

مصطفی شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رابطه با پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان از هفته هفتم لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: تیم‌ اردکان تیم بسیار قدرتمندی است و می‌دانستیم داشتیم که کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم.

وی ادامه داد: اردکان تیم پرمهره‌ای است و بازیکنان این تیم عادت دارند تا آخرین امتیاز مسابقه تلاش کنند. در ست اول مقابل حریف شکست خوردیم اما به هرحال رفته به رفته شرایط‌مان بهتر شد و توانستیم با امتیازات مناسب، خاتم اردکان را شکست دهیم.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: متاسفانه یک عادت بدی شده که بازیکنان به عملکرد داور  اعتراض می‌کنند، البته معمولا بازیکنان جوان بیشتر از دیگر بازیکنان، این کار را انجام می‌دهند. به هر حال داور هم اشتباه می‌کند و تیم‌ها باید به قدری قاطع کار کنند تا نیازی به هیچ توضیحی در رابطه با داوری داشته باشند.

شریفات افزود: ما شاید بازیکنان ملی‌پوش نداشته باشیم اما به هرحال تیم قدرتمندی هستیم و قبل از مسابقات هم تمرینات‌مان را خیلی زود شروع کردیم. انگیزه تیمی ما بسیار بالا است و سعی داریم تا عملکرد قابل قبولی مقابل حریفان داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان فعلی تیم شهرداری تبریز سابقه بازی کردن در تیم ملی کشورمان را داشتند و مهره‌های بسیار قدرتمندی در تیم شهرداری تبریز جمع شدند تا بتوانیم با نتایج بسیار خوب، به مراحل بعدی لیگ صعود کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما