شناسهٔ خبر: 22575184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

۱۴۴۰خانوار زلزله زده در قلعه شاهین تحت پوشش هلال احمر استان تهران

تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از تحت پوشش قرار دادن ۲۹ روستا شامل ۱۴۴۰ خانوار توسط تیم امدادی هلال احمر این استان در منطقه «قلعه شاهین» شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین کتابدار، در گفتگو با خبرنگار مهر از استقرار تیم امدادی هلال احمر استان تهران در منطقه «قلعه شاهین» شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و افزود: تیم امدادی هلال احمر استان تهران تعداد ٢٩ روستا با ۱۴۴۰ خانوار را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: این تیم در مرحله اول ماموریت بارگیری و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در ۳ روستا  را بر عهده دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: از  مردم عزیز و نوع دوست استان تهران درخواست داریم، که کمک های خود برای مردم مناطق زلزله زده را از طریق هلال احمر شهرستان خود ارسال کنند و جمعیت هلال احمر استان تهران را در عمل به وظیفه کمک رسانی به زلزله زدگان یاری کنند.

وی با بیان این که هلال احمر براساس وظیفه ذاتی خود به عنوان اولین ارگانی که  در صحنه حادثه حضور پیدا می کند، از دقایق اولیه با تمام توانش در استان کرمانشاه حاضر شد، گفت: تا آخرین لحظه در کنار زلزله زدگان عزیز خواهیم بود.

گفتنی است یکشنبه ۲۱ آبان ماه،  زلزله ای با قدرت ۷.۳ در مقیاس ریشتر سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند که این زمین لرزه سبب کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هم وطنانمان شد.

نظر شما