شناسهٔ خبر: 22571300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخرین اخبار از زلزله غرب کشور

اعلام آمادگی اصناف برای ارائه خدمات فنی، تخصصی به زلزله‌زدگان

تهران- ایرنا- رییس اتاق اصناف ایران در گفت‌و‌گوی تلفنی با استاندار تهران، از آمادگی اعضا برای ارائه هرگونه کمک مادی، معنوی، تخصصی و فنی به مناطق زلزله‌زده در غرب کشور با هدف بازسازی واحدهای آسیب دیده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه تارنمای اتاق اصناف ایران، «علی فاضلی» در این گفت‌وگو افزود: اتحادیه‌های صنفی مرتبط در بخش خدمات و خدمات فنی آماده اند در صورت اعلام استانداری تهران هرگونه خدمات در بخش تاسیسات، تعمیر، بهسازی، نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده ناشی از زلزله اخیر را ارایه کنند.
وی تصریح کرد: تاکنون صدها کامیون اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان استان کرمانشاه از سوی صنوف مختلف در کشور به این استان ارسال شده است.
به گفته وی، این امدادرسانی‌ها به طور منسجم با استفاده از ساز و کارهای تجربه شده در اختیار هموطنان آسیب‌دیده از زلزله قرار می‌گیرد.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد مدیریت بحران کشور، تاکنون در این زمین لرزه 436 نفر جان باخته و 10 هزار و 179 نفر زخمی شده اند.
پس لرزه ها در منطقه هنوز ادامه دارد.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب یا دچار خسارت کلی و جزیی شد.
همچنین 60 باب مدرسه ویران و به 70 باب مدرسه آسیب جدی وارد شد.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*9132*1961*
تنظیم: فرزانه سلامت بخش**انتشار: مریم مسعود

انتهای پیام /*

نظر شما