شناسهٔ خبر: 22569091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گاز مناطق زلزله زده کرمانشاه در جریان است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در پی زلزله شدید هفته گذشته حدود 93 هزار مشترک، 47 هزار انشعاب و 1950 کیلومتر از شبکه گاز ما تحت تاثیر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه  با بیان اینکه رفع نقص و نشت یابی کلیه شبکه‌ها انجام شده، عنوان کرد: اکنون جریان گاز در شبکه همه شهرها و روستاهای مناطق زلزله زده برقرار است به دلیل مشکلاتی که در داخل خانه‌ها وجود دارد و برای جلوگیری از خطرات و حوادث احتمالی، گاز داخل منازل برخی مشترکین برقرار نشده است.

به گفته این مسئول به تمامی مشترکین اطلاع رسانی شده که اگر نیازمد برقراری گاز منازلشان هستند با مامورین شرکت گاز منطقه و یا تلفن 194 در ارتباط باشند.

شهبازی بیان کرد: پس از بررسی وضعیت انشعاب و تایید ایمنی آن با همکاری کارشناس نظام مهندسی، گاز مشترک وصل خواهد شد  تاکنون گاز 500 مشترک در سرپل ذهاب و 800 مشترک در ثلاث باباجانی وصل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان کرد: به علاوه در نانوایی‌ها و جایگاه CNG که تخریبی نداشتند نیز مشکلی نداریم و گاز این مراکز در نواحی زلزله زده برقرار است.

انتهای پیام/ز

تاکنون گاز 500 مشترک در سرپل ذهاب وصل است

 

نظر شما