شناسهٔ خبر: 22568898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اجرای ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج/ برگزاری همایش شکوه پایداری

یاسوج- فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ عنوان برنامه با ۷۵ ویژه برنامه برای هفته بسیج از سوی سپاه عشایر استان اجرایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جاماسب بهمنیار بعد از ظهر شنبه در نشست خبری افزود: برگزاری همایش شکوه پایداری با حضور بسیجیان استان از دیگر برنامه های هدفگذاری شده این هفته است.

وی به برگزاری برنامه های مختلف برای این هفته اشاره کرد و گفت: نشست خبری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، بروز رسانی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر و فضا سازی پایگاه ها از جمله برنامه های پیش از آغاز هفته بسیج است.

بهمنیار  با اشاره به برگزاری چندین همایش در هفته بسیج، خاطر نشان کرد: همایش هم اندیشی با سران ایلات، طوایف و ریش سفیدان با هدف افزایش اتحاد و همدلی و شناسایی آسیب ها و مشکلات و همچنین برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات از دیگر برنامه های هدفگذاری شده برای برگزاری در این هفته است.

فرمانده سپاه عشایر استان گفت: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، تقدیر و تجلیل از بسیجیان نمونه و  نشست های بصیرتی از جمله برنامه های سپاه عشایر استان در هفته بسیج است.

بهمنیار از برگزاری اردوهای جهادی در مناطق "دشتروم" و "مارگون" شهرستان بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: خدمت رسانی و محرومیت زدایی در قالب اعزام گروه های جهادی در دستور کاری قرار دارد.

فرمانده سپاه عشایر استان با اشاره به افتتاح چندین پایگاه مقاومت در هفته بسیج، گفت: برگزاری نشست های روشنگری، شورای امر به معروف خواهران، مسابقات قرانی و فرهنگی، اجرای طرح جوانه های صالحین برای خواهران و مسابقات مقاله نویسی نیز از هدفگذاری های هفته بسیج است.

بهمنیار از به صدا درآمدن زنگ ایثار و شهادت در یکی از هنرستان های شهرستان بویراحمد خبر داد و ابراز داشت: همچنین اهدای خون توسط اعضای حلقه های صالحین و کادر نیز اجرایی می شود.

بهمنیار تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، علاوه بر سرکشی از طرح های اقتصاد مقاومتی، دو طرح در این حوزه افتتاح خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره شهدا در بخش های حوزه، پایگاه و آبروی محله خبر داد و خاطرنشان کرد: فعال کردن گشت محله محور و برقراری تور ایست بازرسی برای هفته بسیج پیش بینی شده است.

بهمنیار ابراز داشت: امید است بتوانیم در این هفته، تبیین مناسبی از خدمات و ظرفیت های بسیج داشته باشیم.

نظر شما