شناسهٔ خبر: 22567037 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

کتابی که هفتاد سال زندگی مشترک ملکه الیزابت و پرنس فیلیپ را زیر سوال می‌برد

اینگرید سیوارد، در کتاب جدید خود با عنوان «شوهرم و من: داستان 70 سال زندگی سلطنتی» ادعا می‌کند که همسر ملکه انگلستان، روابط نامشروعی با بازیگران زن انگلسی داشته است.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روزنامه مترو انگلیس، در کتاب جنجالی «شوهرم و من: داستان 70 سال زندگی سلطنتی» رابطه‌های نامشروع پرنس فیلیپ شوهر ملکه انگلستان فاش شده است. در این کتاب ادعا شده است که شاهزاده انگلستان بارها به همسر، یعنی ملکه الیزابت دوم خیانت کرده است. نکته جالب این است که کتاب مذکور در هفتادمین سالگرد ازدواج ملکه الیزابت و پرنس فیلیپ، دوک ادینبورگ چاپ شده است.

اینگرید سیوارد، در کتابی با عنوان «شوهرم و من: داستان 70 سال زندگی سلطنتی» می‌نویسد: «پرنس فیلیپ، شوهر ملکه انگلستان بارها با زنان هنرپیشه‌ای مثل پت کرکوود و کیتی بویل رابطه داشته است.»

وی در این کتاب که جنجال‌های زیادی در بریتانیا ایجاد کرده، به شایعاتی اشاره می‌کند که از سال 1948 درباره فیلیپ و دوشیزه کرکوود وجود داشته است. پت کرکوود، بازیگر انگلیسی در سال 2007 درگذشت. وی بارها این شایعات را رد کرده بود.

در کتاب آمده که دوک ادینبورگ در مهمانی‌های بسیاری شرکت می‌کرد که همسرش در آنجا حضور نداشت.در سال 1957 سخنگوی کاخ باکینگهام اعلام کرده بود که شایعات موجود درباره روابط نامشروع پرنس فیلیپ، هیچ ناراحتی میان خانواده سلطنتی ایجاد نکرده است.

خود پرنس فیلیپ در سال 1992 در دفاع از خود در برابر شایعات موجود درباره روابط نامشروع گفته بود: «همه جا پلیس‌ها همراه من هستند. پس چطور می‌توانم کاری انجام دهم.»

نظر شما