شناسهٔ خبر: 22564384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فتحی: کتیرایی مدیریت ورزشی را به معنی کامل می‌داند/ او رزومه خوبی در فدراسیون های رزمی دارد

مربی سابق تیم ملی ووشو گفت: کتیرایی از جنس ورزش است، مدیریت ورزشی را به معنی کامل می‌داند و به نظرم گزینه بسیار خوبی برای ریاست فدراسیون بوکس است.

صاحب‌خبر -

فرهاد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با سوابق مدیریتی بهزاد کتیرایی رئیس سابق فدراسیون ووشو، اظهارداشت: بهزادکتیرایی یکی از مدیران خوب ورزش کشورمان است، او در طول سال‌هایی که در فدراسیون ووشو و کاراته فعالیت می‌کرد؛ عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.کتیرایی سال‌ها در مدیرکلی حراست سازمان تربیت بدنی وقت فعالیت داشت و یکی از مدیران خوش‌اخلاق در ورزش ایران است.

وی در مورد اینکه در دوران ریاست کتیرایی در فدراسیون ووشو به عنوان مربی تیم ملی فعالیت می‌کرده، گفت: در دورانی که کتیرایی رئیس فدراسیون ووشو بود بنده این افتخار را داشتم به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی فعالیت کنم و به همین دلیل می‌توانم از مدیریت او دفاع کنم. نباید فراموش کنیم که او فردی انقلابی، متدین و با پشتکار مثال زدنی است. او با حضور در فدراسیون ووشو لیگ برتر ووشوی ایران را برای اولین‌بار راه‌اندازی کرد که این اقدام بسیار بزرگ و ارزشمند است.

مربی سابق تیم ملی ووشو در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: سال ۲۰۰۴ مسابقات قهرمانی کشور در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد که در آن مقطع با توجه به نوپا بودن ووشو برگزاری آن رویداد در ایران بی‌نظیر محسوب می‌شد. به هر حال او از جنس ورزش است و مدیریت ورزشی را به معنی کامل می‌داند، امیدوارم جامعه ورزش بتواند از تجربیات او استفاده کند، ضمن احترام به تمام کاندیدها باید بگویم که کتیرایی گزینه بسیار خوبی برای ریاست فدراسیون بوکس است.

انتهای پیام/ر

نظر شما