شناسهٔ خبر: 22563966 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نگاهی نو به زیارت عاشورا در یک کتاب

خبرگزاری شبستان:کتاب «سلام بر خورشید» نگاهی نو به زیارت عاشورا اثر دکتر«مهدی خدامیان آرانی» از سوی انتشارات «بهار دلها» منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبستان، کتاب "سلام بر خورشید " نگاهی نو به زیارت عاشورا نوشته دکتر مهدی خدامیان آرانی از سوی انتشارات بهار دلها در قطع رقعی چاپ و روانه بازار کتاب شد.

حسرتی بر دل دارم هنوز، بر سر پیمان خود هستم، سلام بر تو و همه پروانه ها، آسمانی ها برایت گریه کردند، اشک مهمان چشم من است، از دشمن تو بیزارم، آتش به جان کسی که این بنا نهاد، برای تو می نویسم، مرا به آرزویم برسان، در شهر یزد چند آهنگر وجود دارد؟، ترجمه زیارت عاشورا و متن زیارت عاشورا عناوین کتاب " سلام بر خورشید " است.

در قسمتی از کتاب " سلام بر خورشید " آمده است:حتما شنیده ای که دشمنان روز عاشورا را عید می گیرند، آنها یک رسمی دارند. آنها در روز عاشورا را خرید می کنند و خیال می کنند که این کار باعث برکت در زندگی آنها می شود. آری! آنها روز شهادت حسین (ع) را روز برکت نامیده اند ولی تو در عاشورا چیزی برای خانه خریداری نکن، سعی کن در آن روز معامله ای انجام ندهی. روز عاشورا باید روز عزاداری تو باشد. آن روز کارهای خود را تعطیل کن به احترام عزای امام به عزاداری بپردازد. اگر تو حرمت عاشورا را نگاه داشتی خدا برای تو ثواب زیادی می نویسد.

گفتنی است، کتاب " سلام بر خورشید " نگاهی نو به زیارت عاشورا اثر دکتر مهدی خدامیان آرانی مشتمل بر 128 صفحه در قطع رقعی برای یازدهمین بار به قیمت 5200 تومان از سوی انتشارات بهار دلها چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما