شناسهٔ خبر: 22561262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نشست تخصصی معاونت ورزش بانوان خراسان رضوی

نشست تخصصی معاونت ورزش بانوان خراسان رضوی با نواب روئسای هئیت های ورزشی استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری نشست تخصصی معاونت ورزش بانوان خراسان رضوی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فهيمه سروری معاونت ورزش بانوان استان گفت : برنامه ریزی برای مسابقات ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ باید انجام شود، زمان را نباید از دست دهیم هرچند که تا کنون نیز عقب هستیم، باید عملکرد هئیت‌های مختلف ورزشی بررسی شود و میزان پیشرفت در این زمان کم برآورد شود.


وی افزود: در سال های گذشته ما موفق به کسب سهمیه در المپیک نشدیم و تنها نقطه افتخار ما هئیت جانبازان و معلولین بود که موفق به کسب سهمیه و افتخار در بخش بانوان شدند.
سروری ادامه داد : شورای منطقه ای ورزش بانوان کشور تشکیل شده و منطقه بندی انجام گرفته که ما در منطقه ۱ کشور در کنار استان گلستان، خراسان شمالی و جنوبی قرار گرفته‌ایم ؛ جلساتی نیزبرگزار شده است و زیر ساخت ها از منابع انسانی تا ساختاری مورد بررسی قرار گرفته اما متاسفانه مشترکات کمی داشتیم ولی از بابت داور و مربی سطح خوبی را داریم و باید کمک کنیم به استان های خراسان شمالی و جنوبی تا با اردو های مشترک سطح آنها را نیز ارتقا بدهیم .


معاونت ورزش بانوان استان گفت: چشم انداز ما باید مشخص شود و نه تنها برای ۲۰۲۰ که برای ۲۰۲۴ هم باید استعدادیابی و آمادگی ایجاد شود تا بتوانیم سهمیه کسب کنیم.
وی افزود : ما نیازمند به تلاش مضاعفی هستیم ، باید بررسی انجام شود که اگر مدال آوران ما رفتند آیا جایگزینان مناسبی وجود دارند یا نه وبا استعداد یابی مناسب و پشتکار میتوانیم موفق شویم.

در ادامه این جلسه نیز نواب روئسای بانوان هئیت های ورزشی گزارشی از عملکرد خود را ارائه دادند و به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.


انتهاي پيام// ه.ج

 


نشست تخصصی معاونت ورزش بانوان خراسان رضوی برگزار شد

 

نظر شما