شناسهٔ خبر: 22560542 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت از صادرکنندگان اولویت اصلی دولت در سمنان

یکی از از رویکردهای اصلی دولت دوازدهم در استان سمنان حمایت از صادرکنندگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان گفت: حمایت از صادرکنندگان به منظور افزایش اشتغال پایدار و رونق کسب وکار از رویکردهای اصلی دولت دوازدهم در این استان است.


وی حمایت از صادرات را از رویکردهای اصلی دولت در بخش اقتصادی برشمرد و افزود: به این منظور در کارگروه توسعه صادرات استان برای حل مسایل و مشکلات صادرات کنندگان نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان با بیان این که مسایل و مشکلات متنوع و متعددی در زمینه صادرات در استان وجود دارند که باید از میان برداشته شود، تصریح کرد: ایجاد پایانه صادراتی در تحقق صادرات سرشاربراساس سیاست گذاری ها ، نقش مهمی در اقتصاد استان در چند سال گذشته داشته است.


همتیان با اشاره به وجود پدیده قاچاق کالا در کشور اظهار داشت: قاچاق به تولید ملی ضربه می زند و تمام دستگاه های اجرایی و قضایی برای مقابله با این پدیده شوم بسیج شوند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان افزود: صنعت استان نیازمند نوسازی است و این امر در کیفیت بخشی کالاهای تولیدی و ورود به بازارهای جهانی اجتناب ناپذیر است.


انتهای پیام/ د


اولویت اصلی دولت در سمنان حمایت از صادرات است

نظر شما