شناسهٔ خبر: 22556218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از تردد انفرادی برای خدمت رسانی جدا پرهیز شود

فرماندار کرمانشاه خواستار پرهیز از تردد انفرادی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان به منظور جلوگیری از بروز ترافیک سنگین شد.

صاحب‌خبر -

از تردد انفرادی برای خدمت رسانی جدا پرهیز شود به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از عموم مردم شریف، ایثارگر و نوع دوست خواست به جهت ممانعت از بروز خلل و یا تاخیر در کار خدمت رسانی، امداد و جلوگیری از بروز ترافیک سنگین در محورهای منتهی به شهرستان های زلزله زده از تردد انفرادی و خارج از ساختار تشکیل شده ستادی جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های مربوطه جدا خودداری نمایند تا کار خدمت رسانی با سرعت بیشتر و به نحو مطلوب تری ادامه پیدا کند.

️وی همچنین از مردم درخواست نمود کمک های اهدایی خود را به جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه واقع در خیابان شهید جعفری و یا ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی رو به روی بیمارستان آیت الله طالقانی تحویل دهند.

جمعیت هلال احمر استان و شهرستان کرمانشاه آمادگی کامل جهت ارسال بموقع کمک های جمع آوری شده به شهرها و روستاهای زلزله زده را در روزهای آتی دارد.

انتهای پیام /ز

آمادگی هلال احمر جهت ارسال بموقع کمک های جمع آوری شده

نظر شما