شناسهٔ خبر: 22544013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر:

کمک‌‌ ‌بوشهری‌ها با ۶ تریلر و کامیون به مناطق زلزله‌زده ‌ارسال شد+تصاویر

R41363/P1377/S6,53/CT1

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره ارسال کمک‌های هلال احمر استان بوشهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به مناطق زلزله‌زده گفت: این کمک‌ها با شش دستگاه تریلر و کامیون به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.

صاحب‌خبر -

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به ارائه خدمات به حادثه دیدگان زلزله دلخراش غرب کشور اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه امدادگران استان بوشهر با تجهیزات و امکانات در حالت آماده باش قرار گرفتند و آماده اعزام برای یاری رساندن به حادثه دیدگان در زلزله کرمانشاه شدند.

وی با اشاره به استقرار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی بیان کرد: 36 پایگاه  کار جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان کرمانشاه در مناطق مختلف استان بوشهر  بر عهده دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه نخستین محموله این جمعیت روز گذشته  ارسال شد تصریح کرد: 2هزار و 500 تخته پتو به همراه اقلام‌های مورد نیاز منطقه زلزله‌زده غرب کشور روز گذشته ارسال شد و امروز دومین محموله از هلال احمر استان بوشهر راهی این مناطق شدند.

درویشی از ارسال کمک‌های هلال احمر استان بوشهر با شش تریلر و کامیون به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبرداد و خاطر نشان کرد: کمک‌های هلال احمر استان بوشهر به ارزش 10 میلیارد ریال با شش دستگاه تریلر و کامیون به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به ارسال 5 هزار تخته پتو به منطقه زلزله زده کرمانشاه افزود: ظهر امروز با شش دستگاه تریلر و کامیون 5 هزار تخته پتو، 2.5 تن خرما، 15 هزار قوطی انواع کنسروجات، 848 دست انواع لوازم بهداشتی، 3.2 تن برنج، 20هزار بطری آب بسته بندی و دیگر لوازم مورد نیاز حادثه دیدگان شامل فرش، شیرخشک، زیرانداز، نان خشک، روغن، البسه و کفش به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

وی با بیان اینکه کسانی که قصد پرداخت وجه نقد دارند می‌توانند، با شماره گیری کد #724* از طریق تلفن همراه اقدام کنند خاطر نشان کرد: محموله‌های دیگر جمعیت هلال احمر استان بوشهر در حال بسته بندی است که به زودی به این مناطق ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما