شناسهٔ خبر: 22543495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارسال سومین محموله امداد رسانی از قم

مدیرکل مدیریت بحران قم با اشاره به حضور اکیپ 60 نفره از نیروهای امدادی استان گفت:سومین محموله امداد رسانی به مناطق زلزله زده ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛اوروجی،مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: نیروهای امدادی با حضور در مناطق زلزله زده غرب، نصب چادرهای اسکان اضطراری، توزیع اقلام غذایی 24 ساعته و 72 ساعته و تامین نیازهای ضروری خانوارها را به عهده دارند.


وی افزود: کار کمک رسانی به مردم به خوبی انجام خواهد کرد و جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این زمینه فعال وکمک های مردمی را مدیریت می کند.


مدیرکل مدیریت بحران قم خاطرنشان کرد: استان قم پس از زلزله غرب کشور ، یک دستگاه آمبولانس، تیم کامل واکنش سریع، دو قلاده سگ زنده یاب، دو دستگاه خودروی نجات و خودروی کمک دار، دستگاه‌های زنده یاب و همچنین تیم‌های اسکان اضطراری به مناطق زلزله‌زده اعزام کرد.


اوروجی با اشاره به کمک های مردم قم به مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد:درسومین محموله امداد رسانی از قم به مناطق زلزله زده،2 هزار و 880 تخته پتو، ۲۰۰ دستگاه چادر، 2 هزار رول موکت و مواد خوراکی مانند روغن، انواع کنسروجات و آب معدنی از قم به این مناطق ارسال شد.


وی ادامه داد: چند روز قبل نیز دو محموله شامل 600 چادر امدادی و 8 هزار کیلو پلاستیک پوششی چادر و 19 هزار آب معدنی و2 هزار و200 تخته پتو از قم به این مناطق ارسال و میان زلزله زدگان توزیع شد.


زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.


درجریان این زلزله 12 هزار واحد مسکونی دراستان کرمانشاه به کلی تخریب و بیش از 15هزار واحد دیگر نیز آسیب دیده است.

انتهای پیام/ش

سومین محموله امداد رسانی از قم به مناطق زلزله زده ارسال شد

نظر شما